2009. október 26., hétfő

buli spanyolokkal

hát a szombat este, úgy telt, hogy Hanka volt lakótársa- Ramirez, tudom tök jóóó név- vagyis neki volt szülinapi partija, ami spanyoloknál egy közös kajával kezdődik általába (mi kínai-spanyol étterembe ettünk- nagyon fura érzés volt...)so volt közös kaja, kagylóval, polippal salátákkal, sangriával, minden ami kell és vagy 20 spanyolal meg Hankával, néhányan még angolul is beszéltek, amugy meg koncentráltam a spanyolra, hogy itt mindenki hogy hadar..mint én otthon a magyart, de itt ..ááááá ...
De néha megértettük egymást meg amugyis vicces volt az egész helyzet, és nagyon jó fejek voltak, aztán meg átmentünk egy kiskocsmába, elég hangulatos hely, kb olyan díszítéssel mint a Zápor Szegeden, annyira nem zsufolt, de nekem azt juttata eszembe :)
Szóval jót buliztunk, bár nem táncis, inkább dumálós ivós parti volt, de ugyis használni kell a spanyolom , gyorsabban tanulok emberektől, mint könyvből...
Nah ezen felbuzdulva vasárnap ebéd után fogtuk magunkat Hankával és kimentünk a tengerpartra napozni meg spanyolozni, és még fürödtünk is , mert most nem hullámzott a víz csak nagyon picikét... és hideg volt ugyan , de az a gyorsan hozzászoksz hideg, aztán kifeküdtünk és szótáraztunk hihi:) jóó program.. Aztán este én még sétáltam egyet a városba, nagyon nyugis volt, de jól esett kicsit egyedül kóborolni, úgy célnélkül...hiányzik a sétálás, viszont nehezen veszem rá magam hogy csak úgy menjek.. de este sikerült és nagyon tetszett :)
So kezdődik egy újabb hét, házikkal meg projectekkel... hajrá nektek is.. még egy hó és együtt bulizunk otthon :)
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése