2009. október 24., szombat

nyugggiiii van

Ez a hét vége (mármint csüt, péntek , ma) a semmit tevésről szól , azért persze volam órán péntek is ...úúú de nehezemre esett, de amugy főzőcskézünk meg filmezünk... és ma 33°volt- persze árnyékba kb 10°kal kevesebb, meg a szelet nem számolja, de akkor is megdöbbentő:)

a másik történés (mert kalandnak nem hívnám, hogy mikor a könyvtárból kivettem 6 filmet a hétévgére, a néni az egyiket nem pittyentette be a rendszerbe, én meg nem néztem meg , hoyg a blokkon csak 5 cím van, a néni is mosolygott én is , zenével a fülemben szépen mentem volna a dolgomra, de éreztem hogy vmi nem stimmel, bár a riasztót nem hallottam a azene miatt csak mentem kifele, így a biztonságiak úgy jöttek utánnam, h bepityent a riasztó... mondom nem tom miért, már csomószor kölcsönöztem ki filmet sose volt gáz... nah a rendfentartó kipakoltatta a filmeim, és mondta h megint menjek át a kapun... persze így nem volt semmi, aztán mutatom neki a blokkot, hoyg most vettem ki a dvd-ket, tényleg nem értettem a szitut.. aztán a bácsi mutatta , hoyg az egyik film nincs rajta, és annyira úgy jött le hogy el akartam lopni azt a fostos dvd-t, kb kézzel-lábbal spangolul magyyaráztam, hogy nem tudtam h nincs a rajta, a könyvtáros nőci elcseszte, dehogy akarok én dvd-t lopni... de kérte a papírjaim, és itt az ideiglenes diák egy szar a4-es lap rajta a adataid, meg egy vonal kód.. so a kis papírommal meg az otthoni diákkommal kitöltött egy ilyen űrlap szerűt, aminek felfogtam a lényegét, hogy a kis magyar 6 dvd-t akart kivinni, de csak 5 volt hivatalos... azt állítja nem tudta... és így BASSZAMEG annyira szarul esett, mert neki tényleg úgy jött le de én meg full szarul éreztem magam, nem vagyok én szaroskistolvaj... meg ha az is lennék nagyobb dolgot vinnék mint 1 filmet..ppfff a végén csak próbáltam elmagyarázni hogy szarok rá, akkor csak az 5t viszem el , amik hivatalosak, és azokat hétfőn visszahozom ,azt meg majd kiveszem máskor... csak haza akartam már jönni... iszonyat égő volt, meg utána olyan szarul éreztem magam...bllööö
nah mind1 itthon ittunk rá egyet Hankával és oké..

Ma leszólt minket Rafau (lengyel fiú lakótárs) hogy takarítani kéne, igaz ez Hanka hete, de mondta h még tőlem maradtak a konyhába konzervek.. mivel itt kb mindent lehet újrakukákba gyűjteni kivéve az alut...fura..so mondtam h csak azért mert külön akarom kidobni,csak nem találtam még olyan kukát, de mondta h mind1 csak takarítsunk ki, so kidobtu őket egybe a többivel... viszont sütöttünk is ma.. MIKRÓBA... mivel sütőnk nincs (ha megkapom a második félévet költözök innen... nah a lényeg hogy nem lett rosz , SSŐŐTT , ajánlom mindenkinek!!!

5perces csokissüti mikróba

4 ek liszt
4 ek kakaópor(cukrozott)
3 ek cukor
3ek étolaj
3 ek tej
1 tojás
1 teáskanál sütőpor
plusz rumaroma és magozott megy

egy műanyag tálban összekeverünk mindnent, és legmagasabb fokoztaon 3 percre betesszük a mikróba. Még melegen tányérra borítjuk, és ízlés szerint lekvárral vagy tejszínhabbal tálaljuk.

Ennyi ..mi banánnal csináltuk, mert a spanyoloknak kb csak ananász konzervük van... semmi más.. de nagyon fincsi lett!!! :) komolyan nagyon fasza, mondjuk én kb félidőnél kicsit megszurkáltam atésztát, hogy a közepe is átsüljön ,de 3 perc és csiing: kész :)
csokisütis Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése