2009. október 20., kedd

mégse olyan lonely :)

Nah hát úgy alakult a magányosnak tűnő szombatom , hogy este 10kor beállított Malvinka a lengyel lány aki az elsőn lakik, hogy alhatna e nállam ,mert a lakótársának itt van a barátnője, és nem akar zavarni.. so felcuccolt, és beült mellém a nappaliba és 4ig csináltuk a kis doldunkat (ő is vmi projecten dolgozott, a saját egyetemére, én meg a szaromon ) , Így vasárnap 11 körül sikerült felkellnem, méghozzá arra hogy Malvinka csinált nekem lengyel reggelit- kruplis, almás lepényszerű sok cukorral - és ágyba hozta. so szépen meg reggeli/ebédeltünk az ágyba aztán 3ig filmeztem meg pihiztem, míg visszaért Hanka... 2 órás csacsogás h merre járt meg beszámoltunk egymásnak az elmúlt 10 napról, aztán elment alduni egyett, és is bealdutam a Gyűrűk Urán - nagyon hiányzik a magyar szinkron, mert ez angolul is kaksi , de spanyolul egyenesen szar : Senior Frodo, Sam (szem-nek ejtve, szegény Samu :( ) és Pipin és Merry( ez lenne Turfa) nagyon beteg .... De mindegy megnéztem , eből is tanultam néhány szót, aztán csicsi volt, 9 körül magunkhoz tértünk, csináltam tésztasalit vacsira, kajáltunk filmeztünk és alvás.... halál nyugis vasárnap és annyira jól esett Hankával tenni a semmit. Hétfőn konzulensem megdicsért, hogy nem is kilátástalan a helyzet, so belehúzok, és túléltem a biosz kiselőadást, nah jó nem hívnám előadásnak, de spanyolul felolvastam a részem, amit persze "csapattársam" átnézett és kijavított, de mindegy túléltem,kész... a hétre csak egy nagol beadandó van... Meg rendesen befejzni a szarom és kb okké vagyok.. csak nagyon elfáradt, bár tényleg jó volt már egy ilyen hétvége :) És megyünk Madridba , Hankával egy estére- reggel megyünk másnap etse jövünk repcsivel 10 E-ért november elején :)
majd beszámolok , pusza Gégé
ööööö... Annyi még kimaradt, hogy hétfő este viszont Hanka főzőtt 2nek, ilyen zöldséges krumplit meg piritóst amire itteni szokás szerint reszelt paradicsomos fokhagyma került, amugy fincsi, csak furcsáltam mikor először reszelte a paradicsomot...sajtreszelővel??!!! de amugy fincsi. Aztán csatlakozott Malvinka, desszertnek megpróbáltunk karamelles almét csinálni, hát nem lett olyan bevontaszerű de nagyon fincsa voolt, aztán pedig borozós youtube-os retro parti volt a nappaliba:) vicces volt, kicsit így kikapcsolni...már kellett!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése