2009. október 14., szerda

ááááááááááááááá

Okké senkitől se akarom hallani a következő 2 hétben , bármilyen formába, utalásban azt h hogy állsz az írással, mennyi van még? haladsz? ááááá asszem én most kezdek belemenni az őröletbe....
So tudjátok ,hogy próbálkozok , nagyon csinálom, de nehéz és még sose csináltam ilyet, de sztem kilóra meglesz, sőt drágakicsikonzulensem írt, hogy neki felelősséget kellett vállalnia az én szakdogám tőlem függő szaros késéséért....és ezt nem értem hoyg miért , és nagyon nagyon bánt hogy neki is kell kockáztatni a cukikispoposiját... nem értem ezt a rendszert... de mind1 a motiváció, már teherré vált so remélem, hogy előzp éltemben voltam már pálma, mert tudtom szerint csak az nő a teher alatt... so nincs is velem semmi, itthon ülök , a fazsa, uncsi, kis nappalinkban és ezt írom, meg spanyolul bioszórára beadandót vagy épp angol fogalmazásokat, és EZT... emellett ha már kivagyok nézek egy filmet angolul /spanyolul... meg veletek dumáluk, net....ennyi már egy hete és a következő 2hétbe is ez lesz ... az a kaksi el nem nyomható lelkiismeretem padig nem enged elmenni- a héten is csak 1x voltam a parton másfél óráz napoztam, pihenésképp, de semmi buli, max hetente egy.... otthon az ilyen embereket csúfolják szobapenésznek, és engem egész életemben idáig sose ért ez a rágalom.... bár most piszkálja a lelekem, de a lelkiismeretem egy rohadt szadista.....
So nem is gyakran fogok írnim, mert nincs miről..max töltök fel képet a nappaliról , hogy tudjátok mit bámulok... addig is sok pussz és írjatok nekem otthonról , sok jó dologot, vagy bármilyen apró faszságot... :) igénylem a szórakoztatást
so pussz az otthoni szendvedőknek is kitartást a TUDJÁTOKMIHEZ..
Gégé voltam, mint meglepőmódon mindig :P

1 megjegyzés:

  1. Írok Neked, mert szeretlek, nem beszélek, nem szólok hozzád a következő 1 hétben, de sokat gondolok Rád küldöm az ihletet, kívánok kreatív, alkotásban kiteljesedő napokat.Ezt is meg tudod csinálni, csak mégse adják ingyen.
    Legalább ilyen szinten meg kell dolgoznod ezért a diplomáért, valószinű hogy majd a többiért is kell valamit letenni az asztalra. De az később lesz most erre kell az erőidet összpontosítani. Hajrá szeretettel, mosolyogva, jókedvűen, vidáman hiszen a Tiéd lesz az elismerés. Lásd a célt, érezd, hogy az jó lesz és menni fog.
    Szeretettel ölel és sok puszit küld azanyád.

    VálaszTörlés