2009. október 17., szombat

lonely....

Hát egyedül mardatam... vagyis mikor tegnoa haza értem 7re még nem hiányoztak a lengyelek, de 9 körül már feltünt, h vmi nincs rendbe, aztán rájöttem h reggel felébredtem arra, hogy iza nagyba pakol de átfordultam másik oldalamra és aldutam- annyir ah még az órámról is elkéstem... ugyse volt izgi, meg már annnyit bejártam... nah mind1 azért bemnetem leadni a beadandóm,
nah ott tartottam h 9 körül már nem stimmelt valami , aztán az egyik alattunk lakó lengyel lány (Malvinka) feljött a kabátjáért és mondta h ne is várjam őket mert leléptek Madridba.. 4 éjszakára... so egyedük vagyok mert Hanka is csak holnap ér vissza.... igazából nagyon szeretnék egy állatot az albiba...nem jó így...üres... nah mindegy próbáltam a dolgok jó oldalát nézni- 20 percig fürödtem aztán meg meztelül szaladgáltam körbe-körbe egész este,.... na jó igaziból csak törcsibe üldögéltem és mesét néztem, olyan édes fehér szőlőt ettem aminek akkora szemei vannak mint nekem...ööö ez egy kicsit morbid lett, de nagyon nagy édes szőlőtt ettem...
so jó kis pihis volt, meg a ma délelőtt is ilyen volt... de mostmár meguntam egyedül lenni, de még nincsenek igazán barátaim, csak az ismerősök , talán haverok kategóriáját surolják....de még nem barátok, az csak Hanka, egyenlőre... hát így jártam, de legyőzőm magam és inkább neki állok befejezni a szakdogám.... és közbe Youtube-on Beatles napot tartok, hét közepén Eddáztam, meg volt egy quimbys estém is... szeretem a net adta lehetőségeket :)
So pussz mindienkinek , bármelyik feln vagytok is az "otthonnak" :) mondjuk nekem ez is otthon, elég gyorsan alkalmazkodok ilyen téren, ha van egy kis saját helyem ahol be tudok pockolni az már ottohon- ez vonatkozik kolira szomszédokra, barátok lakásaira :) elég soklaki vagyok hihi
Gégé voltam újból..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése