2012. június 16., szombat

Észak finálééé = Wellington


Wellington

Hát az miután felkeltem, megkérdeztem kompéknál h ingyé ott hagyhatom-e a kocsit ha már velük utazok, azt mondták persze! So parkolás a fővárosba pipa! Besétáltam szépen központba, bő fél  óra, azt infó kp-ba gyorsa tervleírás. Van egy napon, pénzem nincs, micsi?! azt a néni mutatott múzeumokat meg botanikus kertet meg miegymást és elárulta h a hírős kábelkocsi 3 és fél dollcsiért visz fel meg enyni a busz jegy is, de 9ért venni napi buszbérlet! So felmentem a butát felszedni a hostelból, ott még vagy egy órát szaroztunk h ágyat akar cserélni mert nem szeret fenn aludni, meg hol van strand mert akar nagy kagylót szedni ( kurvára meglepő, mióta látta milyen szép –szinte Caminós fésű kagylót találtam Abel  Tasmanba, azóta neki is kell…. önállótlan gyökér- de 2 hét után, miután minden szuvenír boltba úú te milyen képeslapot vettél… ő is vesz olyat… úúú mi a vicces –röhögök egy falfirkán, ő is lefényképezi…. fingok egyet ő meg beszarik a próbálkozástól….. katasztrófa! néha már olyanokat énekelek magamban, hogy:  ”A hülyeség határtalan, a türelmem véges, ennek a vége, kivégzés lesz!! „ :D jó  mi?! de komolyan néhány esetben a gyilkosságot simán természetes szelekciónak kéne venni = Aki hülye, haljon meg! kelésgyönge…. 

De elmondtam neki a programom, hogy napos  Wellington kör, hogy fér bele 9-6ig (akkor zár a legnagyobb múzeum!)  Azt végre elindultunk. 1megálló. Cabel Car, felmentünk a hegyre, 2. ott a Cabel Car múzeum 3. a botanikus kerten végig sétálva lemenni a Méhkasba, a Parlamentjük-4. stopp, mert ott minden órában ingyé körbevezetés van, csak 5 percet késtünk, so jó volt. Fényképezni nem lehetett, de körbe vittek minket , magyaráztak az építészről ,történelemről, angolhoz hasonló választási rendszerről, érdekes volt, meg legalább láttuk és ingyé volt! 5. napi jegyet venni és irány az állatkert – 10 perc busz- és láttunk kiwit meg egylábú kiwit is-Taihi- leghíresebb itteni :D – kedvenc csemegéjük az ökör szív, komoly a nénije mondta! Azt mondtam a dánnak, hogy én megyek megnézem Peter Jackson Weta Cave nevű kis filmes kiállítását(6 pont), azt mondta h úú akkor elvállnak útjaink mert ő lemegy a strandra kagylózni…. hát mire odaértük, hogy körbe értünk az állatkerten, persze hogy jött utánam/velem. De mivel nem olvasta meg kb félszer látta  a filmet , egy csomó miniatűr a filmből meg Narnia  meg Distric 9 (vagy 59?-a bogaras ufós film) meg képek és könyvek egy 3 szobányi helyen, ez is ingyé, ő üldögélt a sarokba, míg n próbáltam mindent lefotózni meg fel alá rohangáltam :D Majd futás a buszra, amit lekéstünk és a város másik felén egy édes csupa fa templomba post zárás előtt beestünk so kaptunk 1 percet körbe fényképezni.7.stopp. 8 asként az uccsó Te Papa múzeum fél óra alatt ami belefér! és kész a túra. a hosteljébe adtam egy 5öst egy tusolásért, fényképet cseréltünk- ő az összeset akarta, de lófaszt! Ki szelektáltam vagy 700 képet meg vagy 700at megtartottam magamnak, NEM ADOM és kész! Enyém! én meg csak amiken mindeketten rajta vagyunk azokat kértem el, sok b 20at :)

Aztán a hostelban megkérdeztük, hogy mi a tányér? Van-e itten falu disco , tánci-tánci? Mondták Electric Avenue…. hát az tuti hogy retro volt… csak kár hgy a szarabjából válogatta a kölök, de eltánciztunk úgy 2 órát , éjfélig , azt onnantól már nem tetszett, mondom gyerünk innen, mert Sandra a puzlés csaj, írt hogy van egy másik jó hely, nem tud jönni, de menjünk. Persze esett, de a biztonsági mutatta, hogy a kék fényreklámos a másik táncis hely srégan van téren át … hát addig nem mentünk el, mert  a tér közepén is volt egy kék fényes hely, bár más névvel, de esett so beszaladta oda, ő is jött és kiwiföldi létem LEGES LEGES LEGJOBBB PARTYJÁT találtuk benn. Először nem tetszett, de utána betteték  a Terzény anya is masszívan szívna /inna- angol eredetijét és ettől úgy feldobódtam egy csomó otthoni ember és emléket eszembe juttatott ez a zene és szééjjjel ugráltam magam! Utána átváltottunk kicsit discosabba de az is jó volt meg jöttek még emberek, volt verekedés és az uccsó 5 dolláromon vettem egy felest ami olyan édes izé volt hogy majdnem összeragadt a fejem tőle!!! Olyan fél 4kor megköszöntem  a dj-nek hogy végre ilyen jóó magyaros partyt csinált és hogy a 2 hetemet teljesen feldobta ezzel a befejezéssel! Ő meg tök aranyos volt megköszönte, hogy végig táncoltam az estét, mert emberek jöttek mentek de ÉN ott voltam, riszáltam! :D 

Így utolsónak betette megint a Kutya, cica, mérési hiba számot, a maradék erőm is kiugráltam és vége lett a 2 hetes nyaralásnak! Herdistől elköszöntünk, legnagyobb sajnálatomra  „megnyugtatott”, hogy 50 millió 5 hogy meglátogat majd…. és szépen vissza sétáltam a kocsihoz és 4 kor már aludtam is.. ez persze mind esőbe! So nem volt vmi nagy alvás!

Júni 16án szombat reggel 7kor szűk 3 óra alvás után bementem, hogy szar az aksim a komp elejére vagy végére  álljak?! Mondja a gyerek h ó most bepöccintjük és oké lesz…. hát LÓFASZT, bika, sorba állás és 40 PERC után mire ténylegesen megindult a sor feladta…. leállt, hiába pörgettem, bikáztuk megint, sebességbe teszem  NULLA, kész, a mögöttem lévő 1nek integettem hogy kerüljön ki azt menjen a kompra, szerencsére a többi sor mellettem volt! Aztán jött a gyerek, hogy ő megpróbálja , bika nyomta a gázt és 2 m-t ment és hello…. nagyon felbaszós… tudtam hogy a végén kell csak beindítani és felhúzni vele, de persze ő csávó, „tudja” hoyg jó lesz az…. pacifaszt… so most a 40 perct üresbe járás miatt még annyi minimál aksim sincs, amivel eddig is kihúztam  az útat!  Végül feltoltak a kompra és a bácsik mondták h felteszik tölteni az aksim. Kérdeztem, hogy hallottak e olyat hoyg deszt v eső vizet kell tölteni az öregebb aksikba, mert 2 gyerek is mondta már nekem, de én soha nem hallottam ilyet azelőtt. Ők se. So most kb végig aludtam a  3 órát még fél óra van kikötésig- nem leszek matróz a himbálózás és nagy hullámok kicsinálnak- és reménykedek, reménykedek hogy Momo egyszuszra kihúzza hazáig, és ezt tankolási szempontból is remélem! Megakartam állni még hazafele pár helyen, de csessze meg… a nyaralásnak vége, húzok haza azt fogok neki tanulni! Való világ újra indul, várnak a zsákok! Most vagy 5 hétig előre szólok, hogy uncsibb bejegyzések jönnek… bár talán pár hétvégi túrát összehozunk a  maradékkal! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése