2012. július 7., szombat

Észak összesítése


Összességében és röviden összefoglalnám, mennyivel lettem több, jobb, okosabb a túra alatt!
Megérte, az biztos!! Láttam ragyogó kakiju férgeket, voltam vulkánon amin  nincs láva- nem érte meg-, voltam Hobbit meg Narnia földön, voltam Parlamentbe, néztem gejzírt meg bugyogó mocsarat- ültem forró talajvízbe, vitorláztam vulkáni tavon (Lake Taupo), voltam kikötőkben, láttam vízeséseket, esőerdőt és rétet barit meg bocit minden mennyiségben. láttam kiwit élőbe, igaziból! Néztem Hakát meg maori népviseletes népmesés műsort, voltam a legészakibb pontján meg a legközépsőjén is Új-zélandnak, ha már itt tartunk. Gyűjtöttem magamnak kagylóvacsorát, és a déli sziget legészakibb pontján is majdnem láttam egy napfelkeltét. Iszonyat jó könyvvásáron vettem rész, meg éjszakai piacon. Sajna a delfinek lemaradtak. Momó kipurcant.Sztem fogytam vagy 2 kilót. Van vagy 5000 új képem. Lett pár új barátom. A Tongarario  átkelőért- 1 napos túra – még visszajövök augusztusban! úúú és van LEVELEM Bilbó mű tölgyéről!!! :D jóó kis két hét volt… és mire haza érek sztem túl leszek vagy 4500 km-en! Megtanultam kereket cserélni esőben meg sötétben is. A türelmem kb felér Buddháéval már!! Jó sok dolog 14 nap alatt, nagyon élveztem még a lehangolóbb részek ellenére is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése