2012. június 12., kedd

Eszak tura part 4


Nah vagyok megint, so Auckland, reggel 8kor keltem- a buta aludt tovább –és felsétáltam a Éden hegyre- ami inkább domb, de hegynek hívják és mint kiderült egy vulkán… és volt egy kis eső de csak pont annyi hogy tök jóó TELJES szivárványt lássak a város felett plusz egy negyedet!!! :D so megérte felkelni! Majd vissza gyors reggeli meg tus.

 Szerencsére megengedték hogy ott hagyjuk a kocsit, so besétáltunk a városba és taliztunk Ludwiggal meg Chaddel-lel akikkel tegnap este a hot pool’s beachen ismerkedtünk meg. Bejártuk a belvárost meg a kikötőt- ami a legszebbrésze az egésznek- a legjobb egy elhagyott siló alá betettek egy public pianót!!! :D annyira jó volt mikor ott voltunk egy öreg kína nő játszott de nagyon szépen és annyira megadta a hangulatát az egész helynek hogy csak nah- az a kedvenc helyen a városba! Aztán megkérdeztük a Sky toronyba 25 a belépő , so kihaytuk.. voltam a hegyen kb ugyan az a látvány közelebbről! aztán kicsit szitált az eső, so ballagtunk vissza a koicshoz és fel Paiha felé, ahol életem legbunkóbb recepciósával találkoztam de a legjobb tóparti parkolóban a legjobbat aludtam :D 

a város nem nagy , a hostel keresése közbe körbe is vezzetük, így reggel kocsiba be és irány ÉÉÉSSZZAAKK …. jó 220 km-re később már le is parkoltunk és le is sétáltunk Cape Reinga világítótoronyhoz… ami max 12m … én vagy 25 m-esre számítottam így kicsit kiábrándultan, de azért elég zsép volt hogy megérje (boldogan) vissza is mentünk a kocsihoz, csak hogy ott konstatáljam hogy nincs nálam a kocsi kulcs….úúúú futás lefele az úton, de egy kedves ausztrál pár hozta felfele :D Ezután néztünk homok dűnéket a 90 miles beahcen- tök olyan mintha sivatagba lennél… sajna az eső miatt vizes volt így nem igazán tudtunk szánkózni rajtuk –ami hatlamas turista izé- így jöttünk is vissza lefelé. 

Egy infó pontnál megálltunk megkérdezni hogy hol van az kauri fa erdő ahol az itteni legidősebb fa van, meg mutatták így ma itt aludtunk Oponin-ba. Most kaja után indulunk is lefele az erdőbe majd tovább!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése