2012. június 5., kedd

"seminar" és déli körút

....és végre eljött a várva-várt nyaralás ami a „Agency Seminar”-ral –Hanmer Sprigsbe..megint…-kezdődött volna, ha pénteken nincs egy abszolút hatalmas tequila partink a csajokkal és a pultos csajokkal – végre tudom a neveiket:D

Majd szombaton Idától indulva, ott aludtunk Daniellel, felvettük Johannát majd Christchurch felett Gábort, és így 5en mentünk fel a közös ügynökségünk által szervezett szeminárra… amit mindannyian vártunk már hogy megismerkejünk egy csomó új emberkével körbe a szigetről, nagy buli és sok új hely ahova látogtani lehet… hááátt NEM, beértünk a kis csontospicsa ott ül, és kérdezem h mi vagyunk –e az elsők?? Hát h hűű meg haa hogy milyen ügyik vagyunk hoyg összeszedtük egymást meg hogy tök cuki h egy kocsival jöttünk.. ööö 6an jeleztünk vissza so lenne még egy plusz ukrán kölök, öö de 10 percen belül írt h nem ér ide….

FASSSZZAAAA…. so Vickyvel meg a férjével volt pár közös kaja meg egy reggel kis túra vasárnap meg
reggeli hétfőn azt helllooooo szeminááárrr…..bbllöööö … de a szervezést meg a csalódást leszámítva mi 5en azért jól elvoltunk.  Voltunk labirintusba ahol volt vizes árok ugrás meg   ídőzített vízesés alatt szaladgálás, és meg kellett találni  az szavakat egy rejtvényhez,  így 2x is bejártam , hoyg meg legyen mind… ez nagyon jóó volt, a többiek mini golfoztak is… én mondtam h kísérek… de nem játszok mert ahhoz nicns türelmem… :D

Hétfőn reggli után haza, majd 30 perc  stoppolás után egyenes járatom lett Queenstownba, ahol csatlakoztam Anne és Hendrik (még mindig németek) pároshoz, majd ott voltunk egy estét, köv nap levezettünk Mildfor Soundba, ahol 130$ ért volt jegyünk egy ottalvós hajóútra ami vacsit és reggelit is tartalmaz és még egy külön egy órás fókanéző kishajótúra is benne van :D CSODÁÁÁÁLATOS VOLT!!! és naplementét is láttunk a ÓCEÁNBA, meg integettünk Ausztáliának :D faszaaa volt és láttam fókát is élőben a saját helyén!!! :D

Az este meg még havazott is, so a 4 órás út amit tegnap a zöldbe tettünk meg most csupa fehér volt és még ráadásul hógolyózni is tudtunk egy kicsit annyi hó volt :D
éss egy stoppos volt az út szélén én meg kb lekiabáltam Hendriket h ÁÁLLJUNK MEG és vegyük fel!!! so megálltunk felvettük és így találkoztunk Dominikkel…. aki csodák csodájára – ki se találnátok- IGEN NÉMET VOLT…… Így vele visszaautóztunk Queenstownba, majd megbeszéltük hogy este együtt sörözünk a Cowboy nevű helyen, ami nem csak  abszolút  Wild wild West-es berendezésű, a bárszékek nyergekből lettek csinálva, a sörcsap fogója egy revolver, a lámpák szarvas agancsok, a bejáratnál egy 3 m-es kitömött medve áll, HANEM mert a féllittyós csapoltsör 3 dollcsi este 10ig :D

WWWÚÚÚÚHHHHÚÚÚÚ, így találtuk meg a kedvenc kocsmánk Queenstownba… :D majd 10 után átmentünk táncizni a World bar-ba ahol hétfőn is voltunk, majd alvás.
Csütörtökön felszedtük Domot és átmentünk együtt Wanakába, ahol a kedvenc mozim (első sorában lévő nagy barna kanapén megint) meg néztük az AVANGERS!!!!! áááá ez a kedvenc mozim most óta…. hihetteletn mikor Hulk széjjel csapja Lokit( rossz fiú) de úgy mint Retek egér Narit a Narancs, Tetves és Dugóban :P meg mikor Iron Man verekszik Thorral (új szerelmem!!!) és leturistázza…. hát majd besza behúúúú :) utána nyugis filmezés a hostelba… Jah és innen adtam fel az első pakk (kb 2/3 ) képeslapot …. Domot itthagytuk Wanakában.. neki 2 hete volt még, hoyg körbe érjen… nekünk 3 napunk…

Pénteken átmentünk Fox gleccserhez ott aludtunk  cuki  hostelba , ahol a szobatársunk is táádááá német kisláyn volt de adott egy csomó tippet mit kell megnézni az északi szigeten…..
Szombaton  pedig egy 160 dollcsiért 7 órás túrán vettünk részt a Fox gleccseren ahol MEGNYALTAM egy  gleccsert….wwúúhhúú :D  átmásztunk kis jégkapukon, néztünk kék jeget  és széjjel fárasztottam a vádlim a jégmászó  tüskékkel való beletapossásal, de nagyon nagyon megérteee!!!! este már csak annyi erőnk volt hogy átvezettünk Franc Josefhez és ott aludtunk. Itt Mike-kal bezsélgettem sokat , amcsi pasi olyan 55 körüli Coloradoból, és mondta h mivel ott tél van , így megy előle, so Londonban kezdte volt Pesten is meg Malaysiában meg most itt  és megy haza mire megint nyár  lesz :D tök vicces bácsi volt!

Vasárnap meg már csak  annyi volt, hogy felszaladtunk megnéztük a Pancake (palacsinta) sziklákat, de sajna épp apálykor értünk oda, így nem volt semmi spriccelés meg hullám verés, amiről híres… de azért jó volt ezt is látni, hogy téynleg  olyan rakottpalacsinták. Aztán már csak 5 óra vezetés maradt hazáig, ahol Bettináéktól felvettem a kocsim, és ők meghívtak vacsira, ami jól esett , és finom is volt, és haza az üres faygott lakba… ami tényleg fagyasztó volt, mivel az a kis segg szőke kiwi volt bennt a hétvégén és az összes ajtót nyitva hagyta,….. húúú de szentségeltem….. So ez volt a déli- szigeti nyaralásom….. :D