2012. június 5., kedd

április vége-május


so otthon, zsák, zsák zsák- szerda kocsma nap- és

13.Péntek- pizza és DVD est nálunk- jól sikerült, bér a sügér németek tonhalas pizzát kértek…. furák
Szombat Tranz Alpine train 200$ az elvileg top 10 vonatútért a Földön, 4 óra Greymothig ahol volt egy óránk majd 4 óra vissza hegy hegy hegyH EGY  folyó, híd HEGY HEGGYY HHHEEEEGY… és aludtunk, meg kártyáztunk,,… szép de ennyit úgyse bírsz befogadni és aztán 2 óra után halál uncsiii, bár van 2 nyitott szerelvény ahol konkrétan csak egy korlát van és semmi ablak.. az vicces volt azért meg jó képeket lehetett csinálni :D  Lorri- Kanada, Kelsey- USA, Lisa-Anne-Arne-Hendrik-Bia- német blokk  meg én pici kis magyar
Vasárnap meg kb mindnkei összegyűlt  a Lake Hood- műtó körül mert az egyik kölök családjának van 2 jetskije meg csak napozni meg pihizni tömegbe. Olyan jó kis nyugis nap volt.
Még több zsák köv. héten is.. micsoda meglepetés…wwuuuhhhuu mégg több ZSÁK… és meghalt a lelkem… ááááá ezt a zsibbadást is meglehet szokni meg Neville csacsogása sokat dob a lélek ölő zsákokon :D

szerda.... egyértelmű kocsma nap… bár kezdünk elfogyni…
De még vagyunk annyian, hogy pénteken csináljunk egy palacsinta és DVD partit nálunk J és mivel szombaton midnenki szabad volt és nem volt terv, így felmentünk Hanmer Springs-be kiáztatni magunkat a termál fürdőbe Anne-német, Adrian-Marina svájci meg én- 40-41 fokos kénes víz,  meg 37 fokos medencék, meg ilyen körbe nyomós vízsugaras fürdő, meg hát masszírozós vízsugarak és persze jaquzzi részleg :D mindez 18 $ nah EZ a délután megérte!!!!! :D

Ez még mindig 21-e szombat este haza értünk átöltözünk Daniel-angol-meg Erwin-svájci csatlakozik hozzánk és  irány a falu discooo-discoooo Shed, jól kiráztuk magunkat az áztatás után, majd mivel 4kor bezárt így otthon folytattuk kb 6ig a youtube partit :D Jajjj anynira jóó otthoni érzés volt így otthonosan barátosan sokáig táncizni :D és persze a ház aznap este elnyelte a 2- telóm…. hihetetlen.

Így vasárnap kb 3ig aludtam – miután kienegdtem azokat akik korábban keltek és hazamentek. 4kor taliztam Anne-val és meglátogattuk Kelsey-t aki épp otthagyta a családját, mert egy 5,5m2 es hut-ba lakott… még szarabb mint az én fagyos lakom.. ami kissé vigasztalt, és hogy tompítsuk a feszültséget meg megvárjuk a szélvihar végét – ami elvitte a szomszédjuk trambulinját és rommá pörgette a z úton :P- átmentünk a család házába vacsizni- végre nem én főztem és mosogatni se kellett :D
Köv héten Bia pénteken felment az északi szigetre.. ami szívás, mert bár volt egy jópár idegesítő dolga ami már kijött ennyi együtt élés után, azért jó volt valakivel lakni… So az a hét meló meg pakolás meg utazás szervezéssel ment el.

és ápr.28ától egyedül lakok a kaki fagyasztóba… Elit 2 szer kérdeztem  2 hét különbséggel h mehetek-e  és mivel egy nagy habi szaréletű  kis szőke fika így blablbalablablbala Noo. I like to live the bachelor life… a kis úriemberes magányát nehogy elbasszam… idióta.. de leszarom, nem fogok neki könyörögni… meg amennyire lehet már megszoktam az egyedül élést.. de kell a szarnak ha egyszer lakhatsz emberekkel is… vagy állatokkal, de ide most erre a 3 hónapra még egy macskát se vehetek…
sztem azon a hétvégén nem is mentem sehova… vagy ha volt szokásos disco akkor az kaki volt… és így ment el 2 hét.

Jah az még lemaradt hogy járok úszni, keddenként meg néha csütörtökön is egy egy órákat  Anneval meg Lisával, meg Biával amíg itt volt.

So hétfőn kipihenem a hétvégét, kedd úszi, szerda szoc. kocsma, csüt. úszi, péntek ha van házi buli esetleg Shed…  hétvége meg program… So eltelt újabb 2 hét egyedül lakva…

MÁJJUUSSSS
Május 1én – kedden – a kedd itt pont olyan kaksi mint a hétfő otthon, so ha Garfield a déli féltekén lakna tuti a keddet átkozná!! it’s SCIENCE!!! so mivel otthon ünnep meg szünnap meg parti, itt meg egyedül lakás meló meló agyrohasztás és lélek ölés, plusz egy kis megfázás, így éreztem h biliborulás lesz!! Így mentem is Paddyhez h kéne a  délután szabadnak, mert nem jó, erre mert mi , akkor elkezdtem egy kicsit picsogni.. tudtam én hogy jön… de NEM.. mert h jön 2 konténer meg zat meg kell pakolni… So 4ig ott kellett lennem… persze olyan lassan pakolták a konténert h sehova se kellettem oda, de legalább minden 2 számnál vki eszembe jutott  otthonról  és ott picsogtam és pakoltam a kis szutykos retek zsákjaim, egy nagy adag 2x mosott szarnak érezve magam…. hát kibaszottkurvajó délután volt--- NO KOMMENT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése