2012. június 10., vasárnap

Észak túra part 2


A legjobb dolog, hogy Vivi meg Bálint megint egy szobába került a butával, so felmehettem hozzájuk dumálni meg megenni a chipsüket és sütijüket vacsi gyanánt, és jóó sok filmet cserélni…mert itt tényleg nehezen megy  a letöltés…. bejött még 2 szobatárs –dánok, so a buta is kiélvezhette magát- majd egy 3 fiú hogy itt van esti piac- csak kaja- de mire 8ra odaértünk már mindenki pakolt- de azért láttunk egy perecest így kiírva: PRETCZE-  nah ezt honnan szedték??!!

Az első szervezett nap úgy kezdődött, hogy olyan 3 körül suttyó alkesz állatok kicsit megrángatták a kocsit meg faszt rajzoltak a lejegesedett ablakra… amire magamhoz tértem én meg zat hittem h kerékbilincset kaptam, mert nem szabad esti alvásra ott maradni parkolóban parkoltam. so ezután nem kimondottan kialudtan ébredtem, de legalább láttam a napfelkeltét, meg volt egy órám körbejárni a várost és megnézni hogy milyen „ködös” egy hideg reggel a forró kipárolgásnak köszönhetően… vicces de túl gyógyfürdő kénes szagú ahhoz, hogy maradhassak. Így kb a 100ik lestoppolás és bikázás után robogtunk a vmilyen gejzier wonderlandbe, ahol csak sok sok ködöt meg pár vicces színű tavacskát tudtunk fotózni…. bár volt egy nari meg egy kihúzós zöld színű…azért azok cuki voltak, majd futás elkapni a gejzírt amit a bácsi indít 10.15kor egy adag kéköves vmilyen csodaporral…kiábrándító de azért nem rossz…. majd bugyógó pocsolyák- lett pár jó kép, jól nézett ki.

Köv program a maori örökség Te Puia kb skanzen falu, ahol a sötét sarokban egy földkupacnak álcázott kiwit is megnéztem… volt fafaragás meg fonás nézés itt is volt bugyógósár meg gejzír- de ez magától fortyogott… bár a felhője miatt sokat nem láttunk belőle, de azért királyabb volt! Majd maori énekek meg Haka 30 perces népi bemutató, fényképezkedés velük és irány HOBBITON!!!- előtte még beugrottunk leadtuk az adó visszaigénylésem (jan-márciusig már most visszafizetik.. tök cukik)!

ÉÉÉÉSSS IGEN VÉGREEEE Hobbitföldre tehettem a lábam, Alexander család birka birtokára, meg vagy 47 hobbit „lak” ajtó- ablak- kémény- a földbe ásva, kis kerttel, kerítéssel meg posta ládával :D ó és persze volt mű méhkas meg szárító kötél is. a Hídra meg a Zöld sárkány sörözőhöz nem mehetttünk le, Bilbó ajtajáig se mehettünk fel, so azért 66 dollcsiért többet vártam volna, bár így is találtam egy mű tölgy levelet a Bilbó háza fölé épített mű tölgyfának a 20.000 műlevelének egyikéből! Vezetőnk mondott pár „belsőinfót”. Semmi olyat ami a youtube-on ne lenne már fenn- 3kor kelés, 2 óra egy hobbit jelmez, kis füstölő pamacsokat nyomkodni a kéményekbe reggel 4kor hogy felvételkor a falu élőnek és alvónak tűnjön. Pár családi infó a gazdáról meg h h találták meg a helyet…. aztán vissza Matamatába, és irány Te Puke ahol most Bia lakik még 4 napig, míg haza nem repül, kedden!! :D jó bolt látni meg aranyos kis helyen lakik.

Ma a nagyon várt és kurva drága 200 dollcsis White Island túra a működő vulkánra…. 2 óra hajó ki 2 óra ott  „ebéd”( 1 toast kenyeres szenya, alma, kis süti, kis csoki meg kis diákcsemege- 200 dollárból minimum rákot meg halat, cápa uszony levest vagy rántott delfint  vártam volna …minimum)
majd vissza 2 óra, ahol kissé szarul voltam a hullám lovaglástól, de aztán észre vettem pár delfint ugrálni… de nem tudtunk felzárkózni hozzájuk…. hát kissé csalódás volt. A Vulkán büdi volt nagyon marós kénes néhol, so használtak a gázmszkokat, szép sárga meg piros meg fehér lerakódások mindenütt a kráterbe MÍNUSZ pH-s „tó” fortyogott meg csinálta a felhőt- azt mondta a kölök h 15x erőssebb mint az aku sav… jó pancsi lehet…) meg a bányász falu fa-szerűvé korrodálódott maradványait láthattuk….. doszta
Így ezután elmentünk, mert mondom kell vmi HÚS, mert már egy hete az otthoni konyhámból élek, csak olcsón, de ennyit már megérdemeltem! ! ez legalább feldobta a napom, ami még jobb volt, hogy felmentünk Bia helyére megint, mert tegnap nem tudtunk kártyával fizetni, mert kis családi panzió, így visszavittük a 25 kápét és a néni olyan atom fincsi csokikrémes tetejű csokis muffint adott, hogy csak NAH!! ez volt a nap csúcspontja.

Hogy ne üljünk a kocsiba kussba, így elkedztük a Karib tenger kalózait nézni a gépemen, az ajánllásomra, míg az aksi fel nem adta…. aztán kuss  a maradék 40 km-re Coromadel faluba, ahol 2 meglévő benzinkút 8kor bezár… so szombat esti  falu discót már nem is keresek… a butát kitettem a hotselbe majd 2 percnyi vezetés után egy tóparti iroda nagy parkolójába letettem a kocsit és vissza sétáltam, teáért, fogmosásért meg laptop töltésért… bár törcsit is hozhattam volna…. de az elmaradt, majd reggel belopózok egy gyors tusra!!!! :D Mára ennyi, de elég is volt… holnap  pedig Narnia helyszínt látogatunk meg Hot pool’s beach-et. So tovább is van mondjam még??!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése