2012. február 1., szerda

búcsú bulik :D

Legjobb búcsú bulik!!!
Péntek 13 Gödöllő :D azaz vissza a kezdetekhez :D
Útközben felvettem Mátét- aki most már DOLGOZIK és egy óvodában lakik :D mert a tak.keverő üzemmel szemben van és az egyik fele szolgálati lakás! Ő vezetett 1, mert had szokja, 2 meg mert akkor még hátra volt a kémiám és egy másik, so még tanulgattam!!
So vele robogtunk a koliba, ahova nekem még megvolt a majdnem jó kártyám, neki meg le kellett adnia :P so én behúztam, azt lecuccoltam Ritához, aki még mindig a valaha-volt legjobb szobatársam és megint befogadott, ezért el is vittem Tescoba! :D Aztán kezdődött a Katlanba a dolog kedves-kicsi-mókushús konzulenesem Moncsi meg Feri már lent voltak, lejött még Tibi meg Lívi is (volt csoptárs meg a felesége) meg Ági, aztán MARI meg ANDIKA meg Petra ott pultos, így ő is, so jó kis sörözős csacsogással kezdtünk aztán át a 8ba ott Lillcsók meg Ari vártak minket, jah és életemben először Mercival (Mariéval) mentünk kocsmázni !! :D Aztán Feri visszaért meg Tomi is lejött, so kicsi de jóóó bagázs volt megint!! Zárásig táncolós…. bár az asztal kimaradt.. lent is volt elég hely :D
14. szombat- Jónagyot alvás meg megnéztem szomszédlányokat is, csak Jucália volt, a többiek evakuáltak….
aztán este Anikóval tali a Keletiben, irány az Akácfa söröző, ahol hugi, Kiri, egy haverjuk, Peti meg a francia kirándulós csapatból Dávid meg 2 haverja… aztán Nomival meg németjeivel egy kis disco-disco. A legjobb az volt mikor az Akácfába a mellettünk lévő asztalnál ülő gyereken megláttam és NEW-ZELANAD feliratú pólót és persze rá is kérdeztem és TÉNYLEG!! :D Londonban él és dolgozik és Hódmezővásárhelyi csaja van azokkal jöttek Pestet megnézni meg az öccse, aki viszont jön vissza feb. végén vissza és Wellingtonban lakik, az északi szigeten, de mondta h bármikor mehetek látogatni :D
Majd a héten meglett a hőn áhított 2db 2es, so kész és lezártam az első évem, FÉLIDŐŐŐ !! :D
20. -Péntekre még volt egy nyelvi felmérő a hollandokhoz, meg egy 20 perces skype a felvételiztető bácsival, so nagyon valószínű h szeptembertől még egy szakot csinálok Drontenben, 1 év, abból egy félév tömbösített tanulás meg a másik egy gyakorlat, de rendes fizetéssel!! :D Úgy néz ki hogy 2,5 év alatt 3 papírom lesz… bár tudom nyomtatni gyorsabb lett volna :D
Aztán gyorsan szobakirámolás, mert Gabónak 3tól diplomaosztója volt, so gyorsa kiköltözés ( azaz ott hagytam mindnet szobatársamnak h intézze el :) és a cuccot meg beömlesztettem a kis Békámba.
Diplomakiosztva, Gabó családi fotó, kismillió, de szeressük a családot!!! Így mentem is utánunk, mert náluk aludtam egy hatalmas családi kaja meg hivatalos diplomás mennyiségű pálesz után. :D
Majd haza szombaton jan. 21- anya mindent kimos, kocsi kipakol, Kirit megvártuk és irány Szeged a 3 (Gabóékkal együtt 4.) búcsúbuli, persze ez volt legnépesebb, csak ez volt otthon :) Köszönöm mindenkinek aki ott, titeket nem sorollak fel, bocs… és a képeket se teszem hivatalossá :D ezt meg szívesen!!!
Vasárnap alvás meg tanyanézés- lakás tervek!! Du. meg Adribabánál wii party, úúú kell egy olyan!!! :D nagyon jót elhülyültünk!!! Haza és pakolás, tervezés!
23.-án hétfőn még egy reggeli fogdoki vizit, h a kispofám kibírja-e egy félévig nélküle; KI!! plusz még egy kis vásárlás és aztán a legkedvencebb nagyobbik hugom felkísért Pestre és integetett nekem!!!
Aztán szépen kirepültem Párizsba jan. 23-án 16.00kor!!

Párizsba jó hátszéllel 2 óra alatt meg is érkeztünk, busz befele 7euro, onnan Mike felvett és még 5 euro metro 1 átszállással… so a légvonalban 25 km-t kb 2 óra alatt megtettük :D Apuja főzött egy kis csülkös lencsét, aranyos volt! Csak szegények épp költöznek egy hét múlva so fele lakás már dobozba volt, de még mindig jobb volt náluk aludni mint a reptéren. Így mivel otthon már nem volt időm nálluk befestettem a hajam, csak h ne olyan lenőtt minden színűvel jöjjek ki, so padlizsán vagyok!!
Aztán mivel Mike is kelt mert állás –azaz gyakornoki hely- interjúja volt, így 5.30kor már fel is keltünk h a 6os metrót elérjük, hogy 8ra kiérjek a 10es géphez… JÓ MI??!!! egyedül az ilyenekért ne irigyeljétek az utazásaimat… :D de az összes többiért igen!!
Viszont, mint meglepően kiderült Párizs- Kuala Lumpur CSAK 12 óra, csak senki nem írta h a repülő út a megérkezési időt ( az időzóna-csúszással együtt) az ottani idő szerint írja, so mivel 19 órára számoltam így szinte elviselhető volt!!! Adri kössz a könyvet!! plusz hugi a szendvicseket, simán felengedik a repcsire, plusz a kisüvegem üresen átengedik és még felszállás előtt megtöltöttem még a párizsi reptér mosdójába EU vízzel!!


AZTÁN VISZLÁÁÁÁÁTTTT EURÓPA!!!!

1 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy irtál, már nagyon várom a folytatást. puszikállak

    VálaszTörlés