2012. február 15., szerda

komment válaszok

REPCSI: azt írtam ám h a 12óra Kuala Lumpurig nem volt vészes mert 19re készültem, volt könyvem, a szendvicseim felengedték, meg az üres üvege át - azt felszállás előtt megtölteni, so kajám piám volt, meg kicsit beszélgettem a mellettem ülővel, bár a másik aludt, meg én is próbáltam, olyan helyben ülős szenvedős.. de nem sínylettem meg nagyon, a térdem kicsit begémberedett, de ennyi,

Az idefele jövő 10 óra alatt meg agy nagyon szimpi csaj ült mellettem Shona, 27 épp nővérét látogatta meg UK-ban meg előtte India meg ilyen körül járás, amúgy ápoló, ha jól emlékszem és itt lakik a déliszigeten Nelson-ban, so kértem is elérhetőséget, ingyen szállás:D

a másik oldalamon egy maláj bácsi ült olyan 45 körüli, Shai, és ő meg ide házasodott és most nem csinál semmit, de egyébként tanárbácsi, és ő a csücsökben lakik legalul Buff, onnan van komp vmi cuki szigetre :D so tőle is kértem mail címet, plusz kínáltam őket Bounty-val mert még a Párizsi dutyfree-ben vettem 4 euroért egy kilónyit :D csak hogy elcsesszem az apróm :D

itt már azért sétálgattam a repcsin, meg Adribaba jó izgi könyvet adott és elég hosszú is, so kitartott :D semmi bajom nem volt az időátállással, de smondom szerintem azért mert 2 napot megálltam a +7órás zónában, ami nem sok és onnan átállni még +5be az már semmi :D

a kaja:

én főzök, so minden finom jó sok hagymával és piros paprikával meg Eli meg Dominik is bírja, so chili is megy, Simon az finnyásabb... de hát ez van , azt megeszi ő is max kenyérrel.... a krumpli levesem is (eddig az volt a legnyerőbb)
de amúgy minden, tojásleves, tárkonyos raguleves, paradicsom leves, finomfőzelék fasírt, sültkrupmli oldalas, mustáros szelet hagymával összesütve, palacsinta, tejberizs, tonhalsaláta, steak, chicken mcnugett- eddig ez meg a zöldségek voltak egyedül fagyasztottak, jah meg chilisbab ( az a 2.kedvenc eddig) de ennyi... amúgy megesznek mindnet és ők mosogatnak, és mondtam h szombaton NEM főzök az szabadnap , túlélnek ahogy tudnak( akkor általában a fagyasztott szarjaikat eszik
:P

keresek egy bevásárló blokkot azt írok árakat is:
1 kiló csirkecsöcs 8.20$
másfél kiló darált hús-marha- 12.8$
30as tojás-akciós 5$kilós joghurt 4.8$
1,5 l tej 6.3$
1 kg füstölt tarja 10.6$
2l sütőolaj 7.9 $
1kg alma 3.7$
5kg krumpli 9$
átlag fűszer 2-4$ közt
kiló mosópor 5$

so átlag egy heti full kaja kijön 120 $ alatt :D és most nézem hogy a blokk alján rá van nyomva a nyitva tartásuk :D ez mekkora!!
Jah meg a rádióba is orrbaszájba nyomják h vásárolj itt meg ott mert mindhol benzin kedvezményt kapsz, mi ehhez a blokkhoz 4 cent mínusz /liter 150 literig 1x felhasználható kupont kaptunk, a dízel az 2,10- 2,25 közt mozog, a benzint sose néztem de az is akörül, és olyan 200 a váltó nagyjából

Itt nincs amúgy ilyen nagyon itteni kaja, imádják a pizzát a barbeque-t meg a fish and chips megy :D

a házak nagyon amcsik, bár a Christchurch-i egyetem az tök angol, ó kő vár, az öltözködés az olyan angolosan "divatos" "egyedi" pppffff.... önkritika nélküli legtöbbe esetben, a frizurák szinte normálisak, bár láttam egy akkora Bundesligás gyereket mint az amekkora még a frizura fénykorában is ritka volt... :D

Nah asszem midnre válaszoltam, kérdezzetek nyugodtan, azt szerintem ráállok, erre a heti egy max 2 jelentésre... mivel meló alatt nem sok történés van és az időm 80%ban melózok :D
Csókszi kis csokinyulak és szivárványos pónikáim!! a legkedvencebb Gégétek a világ másik feléről

2 megjegyzés:

  1. Köszi a kiegészitéseket, már csak a fotókra lennék kiváncsi, bár ezek szerint az utazásodról vannak képek, Új-Zélandból még csak a vetőmagos zsákokat láttad. puszika

    VálaszTörlés
  2. Na jó, azért hetente 2x irhatnál néhány gondolatot, mert mi itthon nagyon várjuk mindig a beszámolóidat. Szeretettel a Családod

    VálaszTörlés