2012. február 12., vasárnap

a ház.... a házból meg otthon és még család is járt hozzá :)

So a házról már láttam előtte is képet, de nem minden részéről... so ez az első épület a kapunál egyből, ilyen őrszem, ha már úgyis csak mi vagyunk itt egész idő alatt, legalább nézzük a forgalmat :D

van 4 szobánk, abból 2 nagyobb és igen meglepő módon az egyik nagyobbat meghagyták nekem... :D so van ablakom is a 2 falon- sarki szoba- meg egy nappali, kiskonyha, fürdő, meg Wc egy tuskabinnal :D és van egy fagyasztónk amit a fiúk mindenféle fagyasztott púposra raktak.... komolyan fagyasztott pizzán át mikrózni való krumpli pürén át minden 10-perces-fos.. vicces, de komolyan csak ezen éltek...nah de erről később bővebben...

A szobán ötszög alapú, 2 ágy 2 matrac meg egy nagymatrac,fakórószaszín kanapé,kisasztal, komód, meg egy pakolós szekrény, ja padlószőnyeg van az egész házban.. nem díjazom, de ez van. Az a baj, hogy a 2 ágy nem egyforma magas... van köztük majd 5 cm... viszont a nagymatrac meg túl hosszú, azt fogtam magam azt az egészet átrendeztem, az egyik matrac a falhoz, mellé az alacsonyabbik ágy bele a keményebbik kismatrac de még így is kb hullámzik az egész.... hozzászokok.. a függönyök olyan büdik meg halott mindenfélével teli szövet valamik, úgyhogy levettem... viszont még nem raktam fel semmit helyette mert nincs, so venni fogok, bár mivel az egész ház kb papírból van és a falam MŰANYAG!!!! vagyis a tapéta rajta.... ha kint szél van bent is fúj, napközbe nem tud rendesen felmelegedni, de este meg gyorsan kihűl.... gondoltam veszek vmi plexi lapot az ablakra h legalább dupla rétegű legyen, mert pláne csak egy üveglap van benne....

Hagymusz gyere KIII ( meg Rüszmi te is) már tuti hogy 500x többet tudtok egy házról mint az összes új-zélandi építész együttvéve..... :D Plusz hozzatok hideg és meleg burkolókat meg minden ilyet!!! céget kell itt csinálni :D

So körbe pucoltam az ablakokat a konyhát a szobám a nappalit.... a WC-t még mindig nem....úúúú ahhoz még gyűjtöm az erőt! de lakható lett még ha hideg is azért otthonos!

a tanya amúgy olyan 10 ha 28 toronysiló, vagy 5 nagy gépszín, 2 nagyobb raktár, mérleghíd v hídmérleg, meg "benzinkút"- itthoni töltő, egy jóó nagy tartályról, a mi házunk meg az irodaház, meg egy szerelőhodály.... pffuu asszem minden megvan! plsz a 830 ha gazdaság :D

Nah a fiúkról:

Alaister- továbbiakban Eli- ő kiwi, Queenstownból jött, 91-es.... igen még itt is születtek emberek 90 után...megdöbbentő... :P otthon is van farmjuk meg 300 tejelőjük, de azt szülei meg bátyja csinálja, meg asszem még egy öccse van. kicsit nehezen értem ahogy beszél, de sörözik eleget, so nicns vele semmi baj, ő a legrendetlenebb... de szinte szeret mosogatni

Dominik- vele már faszbúkon beszéltem, de mikor taliztunk nem ismertem fel... ennyit a profilképekről... kis köpcös vállas gyerek, határeset a humora a parasztsággal, de még jó hogy szoktatva voltam ehhez, so ezzel sincs gond, traktoros fiú, már 3.jára jött ide vissza , 3 hó meló 1 hó utazás... aztán otthon meló Sváj némethezközeli részén. ő 86-os, olyan normál fiúsan rendetlen, de takarítani azt nagyon rühell... eddig anyuci csinálta helyette itt meg 3 hónapot a szarban is képes lakni felfogásban él.... jah és Woodstockot iszik, az üvegezett Wiskey-kóla 5-6 % asszem.

Simon- pulykatojás- Gabó hallod olyan haja van ha jó napfényes az idő akkor PIROS fénye van, és magától növeszti..... de az egész gyerek szeplős amúgy, nekem kicsit olyan bajor képeslapról leesett fiúnak tűnt legelőször. Ő Október óta van az országban utazott nyelvsuli és jan közepétől itt a tanyán, kicsit buzis, nem iszik csak sört... a fiúk kb minden másnap rákenik mosogatást... életében először most hagyta otthon anyucit, még 2 hónap után is látszik rajta, hogy néha még nehezen megy az az önállóság... :D de asszem ő is 91es vagy AKÁR 92es, az tuti hogy ő a legfiatalabb

De vasárnap este a takarítás után - nagyon megdicsérték!!- még a pizzájukból is meghívtak vacsizni :D

Simaliba beköltözés volt!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése