2012. február 3., péntek

Christchurch, ÚJ-ZÉLAND

Kuala Lumpurhoz még annyi, hogy IMÁDKJÁK az Angry birds-t, de komolyan függők, pólók, táskák, tangapapucs, lufik, pulcsik….. Nagyon vicces!!!

Repcsi CSAK 10 óra volt, plusz 5 óra eltolódás… a reptéren egy Gabi nevű papírral vártak uncsitesóm gimis oszttársának rokonai. ( Klári utólag is kösz a közvetítést meg Petrának is köszönd meg légyszi) Szóval Tóth Tibi és Garbiella :D de itt Gay-nek becézik….komoly…. az előbb említett úton kapott mailre válaszoltak és nagyon kedvesen mondták h persze h befogadnak meg ki is jönnek elém :D
Tibinek a szülei jöttek ki még 56ban, ő már itt született, de beszél magyarul, bár nagyon viccesen, mert többször is volt itthon (nagyjából 5-8 évente jön, jönnek), de sajna már az ő gyerekei nem… (2 fiú meg a legkisebb lány,Timothy, Christian meg
Amanda, asszem 26-24-22…. de nem biztos). Egyikük se lakik már otthon, így valamelyik szobát megkaptam útközben –kb 20 perc- is végig beszélgettünk, angolul, aztán tus és hajnal 1kor jan. 28-án első estém ITT. Majd 9 után picivel fel is keltem, reggeli, aztán pláza (dugalj átváltó izé, az itteni kis 3 szarvúhoz, pénz, meg SIM kártya – ha vkit érdekel éa nagyon írna nekem, akkor: 02 21 73 2480 ez az új számom!! bár el nem tom képzelni mennyi ide egy sms…. so inkább ne…

Aztán 1kor jött Amanda, ápolónő már egy éve(most kapott fizu emelést, mert az első 5 évben mindig kapnak évente, ezután lesznek főnővérek, és onnan meg, ha specializálódnak vagy tovább képezik maguk akkor kapnak emelést... gondolom ez nálunk túl logikus rendszer lenne, azért nem vezették be… :( ). Mondta h ma van az uccsónapja az ilyen utcai előadók meg standuposok fesztiváljának, so este elvisz. BusKERS festival.

13.30ra jött Vicky, pont olyan karótnyelt, fridgit, csontos, kis kíngörcs, mint amilyennek elképzeletem…. bár ,más frizurával adott még papírokat, ÚZ térképet, meg az összes itt lévő emberke nevét, tanyacímét, országát, életkorát, mailcímét,…. so elvileg jön még egy csaj Adri márciusba :D
Lenyúlta a pénzem, mondta h majd pontosan meg gyorsan meg többet fizessek… blablaaaa… köszi faszom, bájcsevej a „családommal” azt helloszia…. Amanda is rávágta h BITCH!!! :D hháááhhhháááá,

Délután kocsis körút. A centrum nélküli város ( Shona, lány a repülőről, Nelsonban lakik, ő mondta h ez a város szép VOLT, de így elég fura hogy belvárosa megsemmisült a földrengésben).

Kivittek a másik legjobban érintett területre… rosszabbra vártam… bár nem is tudnak építkezni, so nincs is minek leomlani…. fa keretes ház, papír falakkal kívülről dísztégla borítás….. Olyat láttam, h a kémény, ami végre igazi tégla, az omolhatott be, vagy a ház sarka lejjebb csúszott, törött garázsajtók, meg szétcseszett vidámparkos hullámos járda, út, és a legrosszabb… vízvezeték csövek… Gay mondta h az ő környékük csak 3-4 napra maradt víz nélkül, de volt amik 2-3 hétre… De mondta h a jó oldala az h összehozta a környéket meg az embereket, segítettek egymásnak/egymáson… pl, a medencéjükből ( 1,2x3x6 m saccra) adták a szomszédoknak a vizet mosogatásra meg fürdésre!

Aztán haza, és esti barbecque, jött Tim meg a jegyese Rachel, akinek a szülei a tanyámtól kb 10 percre laknak és birkáznak… so meg is hívott oda, bár ők 2en nemrég költöztek Christchurchbe vmi kis albiba. Mandy meg Daniel (még csak 1 ismerősként bemutatott angol fiú). Ettünk egy jót aztán kimentünk megnézni pár fura standup comedist meg előadókat, meg mutatványosokat, jó volt, de hulla voltam so mentünk is haza 11 előtt.

jan. 29. ők mentek templomba, én 11-ig aludtam, mert Isten látja és ez tetszik neki….. nah jó, nem lájkolta, h ellógom a lehetőséget h angolul hallgassam végig, de az ágy sokkal csábítóbb választás volt, meg húzott is. So nyugisan hajat mostam, reggelit csináltam, kitaláltam h az 5 távirányítóból nekem melyik 2 kell, betettem egy morningmoviet!!! és neki fogtam ENNEK… vagyis blog pótlás kisnaptárból!! :D, majd ebéd velük, összepakol, kaptam tőlük túlélő csokit,és 1 óra délnek.. IRÁNY A TANYA!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése