2012. február 27., hétfő

4 hét, azaz 1 hó...máris...

Hát a múlt hetem után ez a mély pont volt, főleg a kedd, a hétfő az úgy eltelt hogy észre se vettem... de kedden nagyon becsődöltem.... teljesen főleg délutánra, valahogy túl sok időm akadt gondolkodni vagy nem is tudom mi volt igazán de tény hogy pityeregtem is vagy 3x, de úgy h senki se lássa, bár nem mintha akkora forgalom lenne a kibaszott zsákoldában... de 2 kép is eszembe jutott aznap (http://www.demotivalo.net/view/83386,  meg ez: http://phrase-art.tumblr.com/post/1044222673/awesome-barney-barney-stinson-comedy-how-i-met )
So próbáltam magamat kiröhögni, de iszonyat egyedül éreztem magam, 4 hét és nincsenek barátaim, vannak lakótársaim - de nem szobatársak, nem kolisok, nem Marcin, nem család... pedig próbálom őket így kezelni de semmi visszajelzés.... nem ölelgetnek meg, nem ülnek rám mint Marcin, a kanapén nem pockolunk egymás mellé, NINCS EMBERI KONTAKTOM, semmi érintés, semmi melegség, kapcsolat, semmi belsőség, semmi lelkizés, és még csak olyan sincs akinek ezt mind elsírhatnám.... mert tudom hogy ti otthon mind szerettek, de azok az ölelgetések meg puszik India felett eltévedtek vagy csak késnek, de így itt aznap eléggé kivoltam.... és meg is döbbenetem hogy csak 4 hét... ez semmi... nehogy már DEPIS legyek itt magamnak.....  kicsit be is ijedtem, hogy mi lesz itt velem...
So úgy voltam vele, magyar vagyok, gazdász vagyok és FŐLEG KOLIS vagyok, so nehogy már ne tudjam magam kikúrálni a hülyeségből.... so 6kor haza, fagyóból vodka ki, jó kis almával bekererni és zenével is itókával a tus alá, mert az nyugtat, aztán még 2 dózis meg kaja csinálás és rock est, hogy kitomboljam magam meg a kis rémeimet! persze kis nyúlfasz Simon hazajön azt úú mi van berúgtál ,te alkoholista vagy... nem állt tőlem messze hogy magyarul küldjem el jóómesszire vagy csak megüssem, mert úgyis hangulatban voltam már.... de visszafogtam magam azt mondtam h házibulizok.... ezek nem olyan fiúk akiket érdekelne az én kis lelkiválságom meg nyérvogásom, so bele se fogtam....

nah mindegy megkértem Elit hogy alhatnák e vele erre mondta h azt nem lehet mert van "csaja" mondom leszarom nekem alvás kell csak valaki mellett... de nem, so ennyit a lelkivilágom ápolgatásáról, aztán persze egész nap erről pletykáltak meg baszogatták Elit .... so ennyit róluk...

szerda pub night, sajna a magyar lány  nem volt itt... de beszéltem egy svéd lánnyal Loulouval meg egy új némettel Emily, aranyosak, de CSAK ismerősök.... majd később, egyszer :D

csütörtökön az "új csávó" bejelentette hogy van új melója hétfőn kezd, so viszlát, és du 4kor hazament.... ennyi volt belőle.... skót...

péntek nyugis,  a fiúk mondták hogy nem kell főznöm, so csak csináltam egy Zsuzska féle citromoskrémes süti csodáját :D ilyen hét után ennyit megérdemlek!!!
Szombat reggel még egy 6 órát lehúztam, ami csak 5 volt, mert mondták, h nincs annyi meló, so szabadság, így ki is feküdtem napozni -órával, 10percenként forogva mint egy tisztes grillcsirke :D aztán bejöttem lekentem magam jól aztán levest csináltam meg jöttek még svájciak, sörözni, de rámfogták h sofőködjek, so egész este csak 2 sört ittam és 4re értünk haza a faludiscóból :D
egész jó volt, beszéltem egy holland, de már itt élő sráccal egy dánnal meg tánciztam Loulouval Emilyvel meg Bettinával, so jó volt

Vasárnap délig aludtam, de olyan felhős kaki idő volt hogy inkább nem csináltam semmit.... nah jó, de, végre kitakarítottam a Wc-t meg a másik tust.... de persze most se dícsértek meg :(
de legalább a kis családommal skypoltam egy jót!!! :D

Hétfő- 1 HÓNAP!!!!- azt mondták lesz másik új melós, de csak jövő hétren kezd... de  jóóó nyugis volt!!!

és letöltöttem a The Way 2010es filmet- akinek van torrentje annak itt a link isohuntról (  http://isohunt.com/torrent_details/349732901/The+way+2010?tab=summary  ) KÖTELEZŐ MEGNÉZNETEK!!!! első nap én másik úton mentem de ott aludtam  abban a tömegszállásban, Roncesvallesben :D

csók nektek, jah és sajna az egész első fizum a biztosításomra ment el... so  képeslapokkal várnotok kell a vagy áprilisig, mert innen min 3 hét de inkább 4 míg odaér, plusz az idő a köv fizumig.... addig is írjátok meg a címeiteket valahgyan :D jah és nem kell félni nem dilizek be, megmaradok ám!!! csokinyusziii

1 megjegyzés:

  1. Képzeld mi ma kaptuk meg a Kuala Lumpurból írt lapodat. Cirka 3 hét, egész gyors volt, köszönjük szépen. Nagyon jó volt látni és olvasni. Pusza

    VálaszTörlés