2012. február 9., csütörtök

WEST FARM, tanya... Ashburton mellett :D

Nah az úton a tanya fele, kb 1 óra, beszélgettünk a vadászatról, hogy behozták az angolok a nyúúúlat azt itt semmi ragadózója nem volt, még jóó hogy nyulaskodtak. Nah erre nagy ötlet hozzuk be a görényt, mert az cuki és szeressük, csak sajna nem mondták el neki, hogy csak a nyúúúlat egye.... és mivel azt sem tudta, hogy a kivi a nemzeti szent állat és még pici meg lassú is ezért jóó hogy azt ette :D ... sajnálják is, de már mind1..... így viszont könnyen, gyorsan és kb olcsón is lehet vadászengedélyt csinálni... bár itt inkább magukba vadásznak, nincsenek hajtások, még a 20 éves lakótársamnak is van egy kis golyós fegyvere :P

Az út nagyon lapos nagyon nagyon egyenes, de lehet látni A HEGYEKET :D nagyon jóóóféleee... meg mivel az óceán 6-10 km-re van a keleti oldal főútjától, nem látani sajnos, viszont írtó szeles, ezért mindenhova fenyő-sövényt ültetnek kerítés helyet, vagyis van egy kis kerítést olyan 1 méteres drótháló a birkáknak...de nagyon jelképes... :)

So a tanyán először a leendő szobatársamat találtuk meg, Alaister.... de mivel ezt nem bírtam megjegyezni így csak Eli-nek hívom.... cserébe ő se jegyzete meg a Gg hanem Gabi lettem... :( de hát jártam már így... 20 éves kiwi -itt ez ember állat gyümölcs.... :D so minden ami új-zélandi az KIWI!!! :D
Aztán kideült hogy a facebook kép alapján kis abszolút ősz Joda-szerű főnököm veri a 2 m ..felülről.... és cseh felesége van, festett fekete hajjal, aki meg olyan én magasságú, viccesek együtt :D megmutatta a házat, meg mondta h a tanya várhat holnapig so 7.30-ra menjek.... azt mentek is vmi vacsorára, Tibiék megkérdezték h elvigyenek e bevásárolni vagy vmi, de mondtam h köszönök mindnent de menjek nyugodtan haza nem kell velem bajlódni megleszek :)

...és elkezdtem a takarítást...... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése