2012. február 13., hétfő

első melónap -jan 30

Hétfőn szépen felkeltem 7.30ra kimentem a 35 m lévő irodához és várta, a NAGY főnököt.... komolyan annyira magas, pedig az átlag magassághoz itt stimmelek, de mellette nagyon porbafingónak érzem magam :D
Mondta h dolga van, de most bemutatta a közvetlen kisfőnöknek, azt majd ő körbe visz. Paddy-nak hívják, Pofi ebből mindig a te postjaid jutnak eszembe, a zenekar Paddy and the rats ( és kicsit pocokfeje is van amúgy!!) és ő megmutatta a Seed-store-t, azaz a 2 magtisztító gép, a 2 zsákolóval meg a 2 targonca, raklapok, zsákok, raktár... wuhhhuuuu, (most ez a 3. hetem már és úgy érzem mintha szobafogságban lennék, bár kedves és atomjófej szüleim sose éltek ilyen amerikanizmussal, hogy "bezárjanak", ha nagyon kis szar életű voltam akkor zutty egy füles- össz 3 db!!- azt el van intézve) de ez a 2 zsákoló közti távolság napi 10 órában, hát nem túl nagy mozgástér.... de majd megszokom, mert ennél 50 millió csilló billiószor szarabb melók vannak el
sem mondhatóan szarabb körülmények között.... nah de nekem ez még szokatlan :D

Aztán vissza jött David, hogy majd menni kell a bankba, de most még maradjak itt, meg jött Tania, a másik csaj, aki a tényleges irodai melót csinálja meg traktorozik meg IZGIS dolgokat csinál... azt kezdésnek mondta is ha nem félek a magasban akkor igazán felhúzhatnék a 27 silóba egy mintáért.... so felmentem és lemásztam és jó piszkos lettem ( a szép bankba menős ruhámban.... ) hááhhh hiszi a piszi!!! itt az emberek melóból esnek be mindenhova, so koszosan porosan bankba, tök normál...mivel az emberek az utcán mezítláb... de ez még érthető meg hagyjál, DE ZOKNIBAN MÁSZKÁLNAK..... ezt nem tudtam megemészteni... a boltba az utcán a pizzahutban ZOKNIBAN... nem mezítláb, nem tangapapucs... hihetetlenek... so kicsit porosfarmerral még majdnem kilógtam a "tisztaságom miatt" :)

de még előtte mondták ha nincs jobb dolgom akkor mutatkozzak még be szépen a zsákoló gépnek azt kezdjem el az ismerkedést... :D So 4 órát egyből le is húztam... aztán bank, aztán a bácsi mondta h elvisz bevásárolni, fizetni, kamra feltöltés, so nagy krumpli, olaj fűszerek szappan sampon....csigabigafasz, 140 dollár :D aztán még konyha bolt, salátástál meg üveg jénai tál :D

Itthon még volt egy adag takarítani való aztán tente....lett volna, ha nem találok az ágyamon egy akkora pókot mint a hüvelykujjam.. pont olyan hosszúkás is bbllööööö....gyorsan zsepivel levadásztam, viszont a paranoia megmaradt, so minden lefekvés előtt paplan lepedő kiráz :D

nah folyt köv, de itt már alvás idő van!! :D csóksziii babák

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése