2012. január 30., hétfő

2011- 2, félév, meg a nyár

Nah 2. felvonás, azaz félév.
A nyárról nem sok.
Jún. 8. uccsó angol nyelvtan szigorlat, ami kiderült h 2x20 mondat oda-vissza fordítás- 4es lett. Utána koliból kiköltöz és már robog is a Lengyelhatár, kifele az Erasmus gyakorlatomra, ennek az útnak első állomása a Gödöllőről ismert 3 lengyel lány (Milena, Paulina és Magda), akik Rzeszów-ban laknak (a kolotól alig 360 km-re :) ) Nálluk egy este, városnézés, jó kis disco-disco, Nappali fényben is megnéztem a nagyon édes kis város központot.
Jún. 9. Bydgoszcz- Marcin lakása
Jún 10. Dobrcz tanya látogatás, életem legdrágább autójában vittek körbe, (iszonyat Mercin :D) jófej család, apa-anya- fiú-lány viszik a farmot a legkisebb fiú 20 ő besegít meg jogot tanul. a 2 idősebbnek 2-2 fia van… egyik gonoszabb mint a másik, de komoly olyan ördögien alávalóan és tisztességtelenül gonosz.
eztán egy hét pince lakás nálluk a tanyán, aztán vissza költöztem Marcin lakásába és inkább kijártam reggel 5re kapálni a baszott marharépa földet (már nem emlékszem pontosan de vagy 50 ha volt….) – jah de csak mert az eredetileg tervezett csirkék –mind a 60.000- teljesen automatizált mélyalmos tartásban kotlott és csak az a 2 néni mehetett be hozzájuk aki már ott dolgozik kb mindig óta :D
kapálás…
kapálás…
volt egy koccanásom, csak megcsúsztam, nekem az amúgy is megrepedt lámpám kitört neki meg megynomtam a hátulját kb 1cm-vel kijebb csúszott. Biztosító. Letudva.
kapálás…
Júl. 7re haza kocogtam, úgy hogy Malwinkát felvettem és elvittem Debrecenbe, megbuktam megint biokémián, de addig Malwinka legalább megnézte a belvárost. Majd haza hugi ballagási bulijára, ami csak egy családi sütögetés volt a kertbe Kiri egész családjával kibővülve, so hivatalos család bemutatás is volt!
Júl 10.-én kifele- Malwinka, hugi, Kiri meg Picimucc és én, meg fullra tömve a kis béka :D Egy hétog voltak nállam , voltunk együtt 3D Harry Potteren, Torúnba, Gdankns-ba,
Júl. 16. hajnalba besetek Marcin szülei akik 21ére voltak beígérve, egy házibuli után reggel 5kor… én megijedtem, anyukája kiakadt, apuja csak röhögött, azt átmentek a másik fiúkhoz aludni, aztán reggel olvatsam h Marcin éjfélkor írt hogy jönnek de akkor még kerti sütögetésen voltunk…. so eléggé kiakadt mindenki mindenkire…. de szépre összepakoltuk a házat, kinyaltuk csillogósra azt elmentünk Wroclawba – azóta legkedvencebb lengyel városom- mert hugiék onnan Prágába majd onna haza mentek. Volt egy jó esténk ott, a törpökkel :D!!!!
aztán kapálás…
júl. 30-aug2. Német, Hocheim am Main- Marcint ide helyezték át, Archippal meglátogattuk, megnéztük Frankfurtot meg Mainz-t ahol már Nomit látogattam, de 2.jára is szép volt.
Aug 3-6 Woodstock Festivál!! Marcinnal és Archippal együtt vissza és végre egy kis pihi!! :D Jóféle sátras fesztivál, Smutek és Chvojnik társaságban! :D
kapálás…
aug. 29 Haza költözés- persze Prága fele, Hankát megnézve aztán haza
Szept. 4én koliba felköltözés, majd órarenddel szarakodás, tanulgatás… blbablabla
Szept. 23án Marcin Pesten, buli Anikóval meg Tomas-szal, majd másnap Francescoval is találkoztunk :)
Október- első szakkolis kirándulás, mert szóltak h mégis van hely felvesznek… :)
Okt.7-8 az első másnapos-kommuna buli, amit akkor még nem neveztünk el, de Marcin Akácfa utcai lakásába, hugi, Mari, Nomcsi :D
okt. 15 Gabóéknál- apuja szülinapját megünnepeltük :) jóóó hely a a Kisúj
okt. 28-29 szatmár-túra – szakkoli- gesztenye csata :D
okt. 31. Marcin nállunk és családilag elmentünk Gyopárosra Ildiékkel.
Nov.2. Békának az egész fékrendszerét átnézték, javították.
Nov.5 Marcin búcsúbulija (másnapos kommuna)- átrakták Brnoba :D
Nov. 12 otthon Böllér-bál- az EGÉSZ családdal!!!!!!!!!!! wwuuuhhhhuuuu
nov 15. Flash Mob Debrecen Forúmban a Mr. Saxobeat-re :D előtte 2 próba volt :D
nov 18. Gödöllő gólybál :D Fláffyval, Mátéval meg Ritával !
nov-24-25- szakkolival Gödöllőre buuhahhahhaha :D jóféle 8as party meg a többi
Nov 29.-dec 1ig- vissza Gödöllőre, merta többiek államvizsgáztak, én meg megérdemeltem egy kis téli szünetet :D
MINT A RÉGI TTYYYÜÜÜHHHŰŰŰŰ DE SZÉP IDŐKBEN!!!
vizsgák, zh-k…
dec. 7 . mikibuli a csokinyuszikkal
dec 16. épp beestünk Gödöllőre a diplomaosztóra, kb 20 perc, de kb mindenkitől, majd Gabóval tovább a franciában megismert gödöllői fiúkkal talizni Pesten :D Panninál aludni, huginak venni elfolyó órát a Bigyóshopból. :D
elővizsgák, és TETKÓ DEC 22.-én, majd irány haza :D
dec 23 Marcin is lekéredzkedett hozzánk Karácsonyozni, mert ez olcsó volt és mert anyuék már megszokták , picimucc is beszél leglább angolul… kaja van meg elfér :D plusz kaptunk tőle egy 1000-es Homer-os kirakót :D 2 napra jól lefoglalt minket!!
Majd jó kis disznótoros napok :D
és Szliveszter Brnoba- 2nap- meg még átugrottunk Prágába várost és Hankát nézni!!! :D
Januárba bezárkóztam a koliba és az összes vizsgát. Nagy lelkűen meg 5ödjére meg összevissza rajzolással meg hazudással a kémiám is meglett :D
A masteremből 1 TELJES ÉVET TELJESÍTETTEM!! Közbe jelentkeztem Drontenbe is, hoyg ezt a maradék egy évet 2 helyen csináljam…. vagyis kinn egy Bsc-t egy év alatt, míg itthon meg befejezem :D
és máris ezután következik az igaziiii izgalom csak MOST csak NEKTEK csak TŐLEM!!!! Gégé legújabb EU-n kívüli kalandjai!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése