2012. február 19., vasárnap

3.hét- eddigi legesemény dúsabb

Nah hali, csak mondom hogy hiába kértek heti 2 beszámolót nincs itt annyi érdekes dolog... és történés is max hétvégén van :)
So maradok a heti 1 beszámolónál (meg amúgy is van könyvem és inkább olvasok esténként mint írok :P)

Hétfő: jött egy új munkás, Andrew olyan 30-32, akkora monoklival hogy átért a másik szemére is :) plusz hiányzó metszőfogak és a bal oldali szemfog... és skót, so olyan ehte focihuligán feje van, de nem rossz tag, bár majdnem olyan ügyesen kerüli a munkát és húzza az időt mint Simon, de így azért könnyebb volt!

Kedd meló, semmi izgi, fáj a karom meg a hátamban az izmok, de a lábaim már tök jók, még annyi h reggelente kicsit merevek az ujjaim meg a csuklóm, de aztán bemelegednek a melóban az oké.

Szerda ua. jah de az új csávó miatt csak 7.30ra kell járni. meg Pub night, bár nagyon fáradt voltam elmentünk, beszélgettem megint a kanadai meg a dán lánnyal, finn meg angol fiú meg a lakótársas svájciak meg németek, nem igazán volt hangulatom, meg úgy mentem h meló után be városba körbe sétáltam azt az 5 utcányi belvárost, beiratkoztam a könyvtárba!!!! (hivatalosan is a társadalom tagjának érzem mostmár magam) meg egyből ki is vettem 2 könyvet a maorik mitológiájáról meg népmeséikről, persze a gyerek kiadást!! Aztán még benéztem pár boltba azt kocsma azt haza.

Csütörtök: életem első raklap "tornyát" felpakoltam és sztem olyan szögegyesen lett mint állat, so nagyon nagyon büszke vagyok magamra, persze itt nem kell elvárni h bárki is megdícsérjen, de nekem kell, so megkértem kisfőnököt h láttamozza le mint a napköziben, azt mondta h ok, de ez így túl sok (pedig a mellette lévő is 6 magas volt azért raktam fel, so ő levette a legfelsőt)
megint jól lefáradtam so este csak fürcsi meg net azt Simon a kislány bekérdezni h mi lesz a kaja, mondom nem tom, mi legyen?! Hát neki mind1, meg ám nekem nem kötelező főzni csak szóljak ELŐTTE LÉVŐ NAP ha nem főzök.... én meg WTF??!!! mindig 9 körül eszünk mert addig mindenki hazaér, so 7.30-8kor kezdek el csinálni akármit, ez a kis szaréltű majompopsi meg 7kor sír, meg h 8tól nagyival skypol azt nem tudja meddig tart majd, hát még én basszam meg... Szte előtte lévő nap honnan a bal fülcimpámból szopjam ki h másnap este mennyire leszek fáradt, mennyi időm lesz, mit akarnak enni.... akkorát esett az állam h mosolyogva mondtam h jó 1 órán belül kaja, azt még skype előtt zabálhatsz.... amúgy életem eddigi legjobb lasagnáját csaptam össze :D

Péntek: újcsávó nem bírja..... 9.30 megy orvoshoz mert hátfájása van , 1 éve volt vmi balesete, azt van vmilyen lemez beültetve neki ( ma mondta h az lesüllyedt vagy elmozdult...) De legalább nap végéig csak címkéznem kell mert vagy 10 raklap zsákot szarul címkéztünk meg, so letépkedni az tájékoztató címkét azt egy újat fűzni a madzagra és azt ilyen klipsszel lezárni h hivatalos a csere... azt nagyon szeretem :D meg megint építettem raklap tornyot, egész belejövök a targoncázásban. Plusz 4-6ig másik 7 raklapot ki kellett bontani és az épületen KÍVÜLI beöntő nyílásba az összes zsákot vissza borítani, mert rossz volt a szita beállítás és vmi gazmag több min 20g volt a 100g magban... az nagyon gáz!! So hazaszaladtam bikiniért gyors naptej, és máris dolgozhattam a NAPON 2 órát, és szépen le is barnultam, semmi égés ( 45ös a naptejem :D)

Szombat: reggel 6ra kell menni, de csak 12 van meló so ok, délután életemben először AUTOMATA JOBB KORMÁNYOS autóval bementem a városba mert a fiúk dolgoztak... so SHOPPING kaja, bakancs, ruhák, meg ami eddig még elmaradt, plusz vettem az infós házba( ingyen túrautas térképek) egy kivi madár alakú opál medálos nyakláncot 15$, aztán haza, vacsi, aztán discooo aztán onnan is én vezettem haza. Mivel itt lehet inni 0,5ig azt hiszem ittam az este alatt 3 kis sört, Dom meg jól bebaszcsizott a discoba, én jót tánciztam főleg egy svéd meg egy német lánnyal, azt hazafele megállított a rendőrbácsi, de az útlevelet se kérte el semmii , csak h mondjam bele a nevem meg a címem a szondába... nem is kell fújni csak beszélsz megköszönte azt mehettünk :D jah és még disco előtt a legjobb sörösdobozon sült csirkét csináltam vacsira ( itt a recept mert ezt próbáljátok ki komolyan!!! :D http://tomakonyha.blogspot.co.nz/2007/11/perverz-csirke-avagy-srn-l-csirke.html )

úúúú és SIMON 2. húzása a héten, hazaesek 6kor a bevásárlásból, 4 embernek heti kaja, nekem a ruháim, vettem még 9,5 l leveses lábast is (amiről kiderült h ajándék, mert a kislány nem húzta le, csak abba rakta a többi cuccot ő is :) ) a lényeg h az egész csomagtartó púposra, bejövök az első körrel, ő itt alszik a nappaliban, felkel, mondja h főnök elküldte pihenni 1 órácskára mert nincs meló de majd megy vissza, mondom ok, bocs h felkeltél, ááá hogy már lealudta azt az 1 órát, azt itt maradt a kanapén meg járkált a házban míg ÉN egyedül behordtam a összes mindent.... ez a kisebb, de eztán h elkezdem rendezni, konzervek egyik szekrény, hűtőb vagy fagyóba való cuccok...blablaa... azt vettem jégkrémet mert kértek de azt csak rádobtam a fagyó tetejére, azt még hordtam be a többit, erre a kispunci odajön, épp a hűtőbe aljába taposom bele a salátát, h "Gabi you are so messy today.." (rendetlen) én meg kamillázok h mi a jószőrőscsuvakkasegge a rendetlen?!

Hát h a jégkrémet most tette be a hűtőbe (kegyes őfelsége) mert kinn hagytam... meg hogy néz ki a konyha... megint WTF??!! mondom ha nem látnád PAKOLOK bazzeg.... meg ha segítettél volna becuccolni akkor már rég rend lenne, Amőgy nem tom mit hisztizett h rendetlen, 1x nem láttam még takarítani ( a kötelező mosogatáson kívül, pláne ne is beszéljünk a szobájáról...)

Vasárnap: épp Gabó és a Jánvári családdal skypolok reggel (nekik szombat este)
nézem a morning moviet, meg kómásan nyammogom a reggeli műzlim, jó kis nyugis volt, azt 11.30 körül a fiúk beparkolnak Rosie-val ( ő Eli kis piros Toyora jeepje 4kerék meghajtással és állandóan széteső alkatrészekkel) hogy tipli van, megyünk a folyóhoz, jobban mondva a folyómederbe, mert kb a legmélyebb része is max 1 méter, és köves a folyóágy így össze vissza kis ágakban folyik a folyó, és a kis jeepel, szarrá lehet rallizni magunkat a vízben és a kövek közt...

Egyszer ragadtunk bele, az egyik keréknél volt egy lyuk a mederben, azt a kocsi félig vízalá került ( a pizsi gatyám jólk megszívta magát vízzel a cipőmmel együtt, so azokat le is vettem és póló nagypulcsiban voltam a továbbiakban, de semmi extra ( vannak lányok akik ennél a pulcsinál 2 rövidebb szoknyában szaladgálnak :)
NAh nagy nehezen kipiszkáltuk Rosiet a vízből azt zúztunk tovább viszont a másfél óra alatt volt 3 akkora bucka ami akkorát dobott rajtam h szarrá vertem a bal oldalam (nincs hátsó ülés, csak egy kereszt vas meg annak A alakú támasztéka, én ennek az A-nak az egyik szárára csavartam rá a bal karom, a lábammal a sofőr ülésre feszíttem rá a másik kezemmel meg az előttem lévő ülésbe kapaszkodtam) De volt egyszer hogy akkorát dobott a segge hogy megfejeltem a kereszt rudat, azt ijedtemben meg fájdalmamban elengedtem a balkarom, mivel az egész hátulja vizes volt így csúszott az olajos jég, azt a lában is úgy suhant a 2 ülés közé h csak nah azt a plató közepén háttal landoltam, még jó h a bucka a folyóból kijövet volt és a parton egyből megálltak mielőtt elhagynak meg h élek-e meg h tartsam magam.... mondom kössz, TARTOM!!! csak unikornis lettem közben... bár kicsipupim van, azért fájt.... azt hazafele már éreztem h lilul a karom is meg a seggem/combom oldala,
Aztán Rosie megállt.... szerencsére nem a vízben... akkor ott bütyköltünk, meg hívtunk segítséget, söröztünk meg jó idő volt amúgy, sztorizgattunk amíg vártunk, kb 1 óra után, nah még egyszer toljuk be, azt táááádáááámmm nekem elindult :D Bár addigra meg a bal hátsó elkezdett ereszteni, a szelep eltört vv ilyesmi... de azért hazaértünk, és a segítséggel is a folyó elején találkoztunk :D

Itthon már lilutam is, de ma lett igazi SZÍNE a dolognak... meg be is van dagadva :P de túlélem,

Este viszont annyira fájt h inkább a kanapén aludtam, mert itt jól kibírtam magam támasztani azt nem forogtam rá a baloldalamra, bár ma ki fogom cserélni az ágya, és lerakom a matracokat simán a földre azt hello... lehet ez is segít kikúrálni a hátamból a húzást...

Vacsira átmentünk másik svájciakhoz, húsi tészta gombaszósz, de nagyon fáradt voltam so vittem könyvet is olvasni az úton, meg ők németül csacsogtak, én meg el üldögéltem, olvastam ettünk azt haza alvás.

De még ott SIMON odabaszta a hét 3 bemondását azt mostmár piroslapot adok neki azt picsán rúgóm úgy h elszáll a tanya másik végére :) Mert egy 5. svájci fiú minidg süt háti kenyeret, ő múlt héten aludt nállunk azt elküldte a receptet, azt mondtam h tök jó lehet h majd hétvégén meg csinálom... hát nem épp főzögetős hétvége lett, de vasárnap este Simon bemondja h te nem akartál kenyeret csinálni ma nem azt mondtad??!! áá de úgyse kell mert vettem 3 (!!!) kenyeret a hétre már.... hát mondom bazzeg komolyan nagyon nagylelkű vagy h megengeded h vasárnap este 7kor már nem kell neki fognom kenyeret sütni.... So a gyufásdobozt nem hogy kihúzta már, de kb egy dinamit raktár közepén, mint azt a Prérifarkas szokta csinálni..... :D

Ez volt a 3 hetem, mostmár elkezdek komolyabb hétvégi programokat is szervezni magamnak... a 2 svájci már csak 4 hétig van itt... asszem Dom hiányozni fog (olyan Ferikés seggfej humora van, de mivel Fláffykát szeressük meg megszoktuk, így Dom humora is bejön, bár néha ő is karcolja a határt...

Csók mindannyiótoknak!!! :D jah a shoppingolásban vettem bakancsot is anya, so mostmár túra kész vagyok!

1 megjegyzés:

  1. Ez már kezd kalandos lenni, valószinű, hogy kellene még bukósisak, térd- és könyökvédő stb..
    Örülök, hogy ilyen túlélős, mindent kibirós fajta vagy!
    Azért ha megsütötted a kenyeret, megfőzted a vacsorát elolvastad a könyved, megirtad a blogod....tölthetnél fel valahova néhány fotót is!
    Szeretnélek már látni. Pusza

    VálaszTörlés