2012. március 4., vasárnap

Máááárrciuss

A múlt héthez még annyit, hogy hétfőn befestettem a hajam h jobban érezzem magam és csak Eli meg a főnök vették észre...
Szerdán meg a nagy christchurchi földrengés 1 éves évfordulója volt, rádióban is 2 perces néma csönd asszem 6 halottja volt, és vagy 900-1000 utórengés azóta, mióta itt vagyok elvileg 2 volt ott, 50 km innen én nem éreztem semmit....

A héten nem jött új munkás mint ahogy azt ígérték.... de most ilyen nagy 500 kg zsákokba pakolunk, so tökéletesítem a targoncás tudásom.... de nagyon lassan telt a hét, és itt valahogy mindig a keddek szívnak... Otthon a hétfők szarok, de itt azok tökre eltelnek de kedden mindig szenvedek.,,,,,

Meg kicsipocak csütörtökön küldött képeket... so megint kicsit bedepiztem... de aztán csak megembereltem magam.... itthon megint nagy vacsit csináltam, meg jött egy vendég , dán, Kristian, so barátkozok is mostmár... :D

szombaton nállunk volt a házibuli, de csak este , előtte egész délután be voltam zárva a házba, mert Dom egy órával hamarabb végzett mint mi, mert esett (március az már hivatalosan ősz itt....:( ) és elvitte a kocsit.... So olvasgattam meg takarítottam egy kicsit meg film meg skype!! Aztánb Dom ír h 1 órán belülk jönnek 6an tegyem fel a vizet a spagetti tésztához .... hát van hozzá minden akkor már csináltam egy tisztes adagot, 1 kg tésztával fél kiló darált hús.... azt még j h rájuk számoltam mert  10 lettünk a végére, még úgy is hogy Eli lelépett egyetemi bulira... és végre taliztam a magyar lánnyal, Andival, aki ugyan úgy jan végétől van itt, és Dániából jött mert egy évig ott dolgozottt, és mondta h azután itt szar a meló is meg a pénz is... plusz szüleinek nem mondta el h kijön, mert h annyira aggódósak, hogy még úgy tudják h Dániába maradt erre a félévre is :D MMUUUHHAHAHAa ez annyira laza :D Aztán mind a 10en 4 autóval irány a discooo, ahol elhagytam az útlevelem, mert csak azzal engednek be,,, de ma visszahozta egy néni :D So midnne okkééé, vasárnap meg alvás film főzés.. utálni az esőt és szidni a szelet- volt a program.... so nyugis hét,.... viszont hihetetlen hogy rohan az idő.... :D

csókkkszi a tavaszias magyarhonba!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése