2010. január 22., péntek

vége a félévem ...itt...

Hát csütörtökön meg volt az uccsó- fű alatt ismételt - vizsgám az állattan... 3x olyan jót írtam mint ekőször... szóval megbuktam :P de most 3,4gyel nem pedig 1,2-vel...yuupiiijjé (javító vizsga július 1. -> meg ne halljam h a magyar rendszert szidjátok)
biosz is bukta. 1,2
angol 7
spanyol nyelv 7
a többiről nem tok semmit-spanyolok- ,még a másik 2 angol tárgyamban reménykedek... de 10 kreditnél nem lesz több most az tuti
De kicsimucc huginak megvolt a felvételije- meg holnap is lesz még valamije, so HAJRÁÁÁ gondolok rá pocakmucc!!!!!! sok sikert
tegnap volt házibuli is, elbúcsúztunk az albitól vagy 15 voltunk elég jól sikerült, bár semmi tombolás nem volt... csak ittunk dumáltunk parti...
de a kínai nyelvben nincsenek igeidők, se ragozás, csak az írásuk olyan elcseszett...
az olasz egyetemeken pedig 18assal mész át, alatta bukta, és 30 a legjobb jegy :P
jah és kb mindenkinenk feltünt hogy Iza milyen sötét, so nem csak az én véleméynem...
Ma letettem a foglalót az albira is... még nem tom hogy lesz, mert nincs sok készpénzem .és még nincs a helyemre ember... ami gáz mert nem kapom vissza a foglalóm...és persze melót se találtam még... DE MEGYEK HAZA...
so kedély állapotom rohamosan javul :P
hát asszem most ennyi, filmezés, ma én főztem a vacsit, Harry Potter... takarítás....
2 óra volt mire felnyaltuk a lakást a buli nyomai után :P
so csók
szorítsatok hugomnak!!!
és sose gyertek erasmussal Spanyolba !!! Viszont februártól fogadom a látogatóim a szép-nagy-5-percre-a-tengerpart-albimba :)
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése