2010. január 17., vasárnap

még 2 vizsga

Nagyin várom már h otthon legyek, és most még az utazás is kifejezetten csábító, mivel Frankurtba meglátogatom Nomit, aztán iszok egy jó kis cseh sört Prágába, meg Pilsenbe, ott buli meg egy kis alvás aztán 25én Prága nézés, majd 4kor busz és 23.30kor mér a népligetbe is vagyok..onnan már csak egy taxi és kolliiiiii :)

de a hétvégémet most se mondaném termékenynek... de már a kicsipöcsöm ki van ezzel a tanulással... mert magyarul hazudnék én nekik... de az állattanosok se vették a fáradságot h azt a 8 szót kikeressék neten...
so elég esélytelennek látom a dolgot... azaz a pótvizsgáim április, június, július.... egy csomó kirándulástól megfosztanak... nem is beszélve a 2 féléves tárgyaimról...pff
de legalább az albi tutira a mienk, mármint a lenygelek én , meg egy spanyol fiú is elég valószínű a néni szerint
még annyi vicces volt a hétvégén h Iza kirta a hűtőre h wc papír mosogató= 3,valamennyi és azt mennyi 3 fele osztva... br nem értettem a levezetésből h neki miért is nem kéne bele fizetni de szarok rá, 1 euro körül van az összeg és Hankával olyan jót röhögtünk rajta...szánalmas...
De eztán-mivel aznap Hanka csinálta a vacsit- fasírt törtkrumplival... és a maradékot a pulton hagytuk.. én betettem egy adag mosni valót mire Iza bejön és megkérdezi, h mi az? mondom törtkrumpli ??!!!!, és azt h csinálják???nah itt olyan erő kellett h ne röhögjem pofán, hogy komoly erőfeszítéseket tettem, de a mimikám ezt csak nem bírta ki, so kaján vigyorral és h tuti megértse annyit mondtam , víz, krupmpli, só, majd a vízet le, és összenyomod villával... gesztikuláltam is ha nem értené meg ... mire visszakérdez hogy a vízbe töröm össze??!! ez tényleg hülye, ekkor már vigyorogtam mint aki megveszett és mondom igen, leöntöd!!!! hhhááááhááááá
ezt már nem bírta az idegrendszerem és csak röhögtem.... ez komolyan sötét!!!!
Meg volt egy olyan sztori is, hogy mivel építészek, Rafau is, így kb minden firkálmányukat, meg terveiket, lefényképezik, hogy a gépem is meglegyen vagy nem tom miért... de Izának beszart a fényképezője, így elkérte Hankától, és kérdezte h van e benne elem? Hanka mondta h nincs, de ad, mert múltkor vett, so Iza használta a gépet, majd Hanka elemeit-bár ezt nem értettem ha van neki elemtöltője meg elem , miért Hanka elemeit akarta tölteni- de betette őket a töltőbe... majd akart volna féynképezni, és perzse h a sima elem nem töltött fel, mire kérdezi Hankát, h mi a baj az elemekkel, Hanka mondta h semmi, ha lemerültek vegyen újat, mire leesett neki h ezek nem töltős elemek, erre meg Rafau rávágta h te meg akarsz minket ölni?! hát mi a francért raktad a nem tölthető elemet a töltőbe??!! erre én már megint csak röhögtem, de Hanka is vigyorgott, mire Iza mondta h de Hanka azt mondta h az elemek jók, mire Hanka mondta h ő annyit mondott h még nincsenek lemerülve so használhatja őket... úú de vigyorgott ő is.... erre meg Iza kérdezi h de miért nem használ újratölthetős elemet?!, szóval hogy még Hanka a hibás... mire Hanka rávágta h van neki csak otthon so itt meg vesz amikor ezek lemerülnek azt ennyi....
So ilyen vicces dolgok vannak erre, de már csak egy hét és koli meg otthon , de több koliii, és remélem kicsi csoportomnak is meg lesz a taktan Msc!! Szurkolok nektek!!!
csók
Gégé

ui: hétvégén legnagyobb fénypontja mégis az volt h kifestettem a körmöm narancssárga feketére!!!! csak h tudjátok ez a hír értékű információt is rólam!!!.... pfff :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése