2010. január 19., kedd

otthoni bulit akarok!!

szia mindneki! vagy legalábbis azok akik olvasnak... bár magamnak is elírogatok... szeretem magam itt kihisztizni, utána jobb, bár inkább mennék veletek Katlanba, 8asba (szegediekkel Milka vagy bárhova) egy sör mellett dumálni, de most még ez van...
Tegnap megvolt a legszarabb vizsgám is, ami nem is annyira közgáz, mint EU alapismeretek- sajna a múlt félévbe épp h 2essel átrugdostak, vagy 3assal , nem tom már, de kár h nem emlékeztem e tárgyra se, - meg egy adag spanyol társadalomismeret egy kis mezgével keverve... so 6 kifejtős kérdésre 3-ra hazudtam vmi odaillőt-legalábbis sztem odaillő, mert a kérdések persze spanyolul voltak, azért mégse veszik a fáradságot h angolul leírják nekem egy papírra, de legalább angolul írhattam a válaszaim, bár full mind1 úgyis bukta
szaros bioszból 1.1 -et kaptam a 10-ből, ezek komoly utálnak... eléggé elszomorító, de legalább a spanyolból 7est kaptam- ami 3asnak felel meg...
kiderült h az amcsi tanárom haza ment erre a hónapra, bár azt hittem hogy az USA-ba is van net.... mert hetente írok neki h elfogadta e a beadandóim... de vagy nem nézi vagy le se szar.. nem tudom... de még ezekbe meg az Angolba reménykedek...de kizárt h meglegyen a minimum kredit...
de már elfáradtam és leszarom, és már csak egy van aztán buli, bár HAnka nem akar hülye spanyol klubokba menni de csütörtökön már nem érdekel akkor megyek egyedül, de már muszály tisztességgel berúgnom és hülye picsákkal táncolni egész este tücctüccc zenékre, mert kell egy agymosás ennyi kaksi után...
aztán pakolom a cuccom 1 kupacba, és majd Hanka átköltöztet :) én meg repülök, buszozok hozzátok, meg majd haza :)
de tegnap és ma is sztrájkoltam... csak net, film, főzés, lakótárs keresés... meg rátok gondolás -főleg Andikára-egy kis rum-kóla mellett ;)
tényleg megbolondulnék ha még nem is innák...
nah de készüljetek mert jó-magyar-kolis-buli-hiányom van egy hét és ott vagyok!!! csókszi
Gégé
előre is sok sikert Kicsipocakmucc, ha nem írnák addig, jó felvételit, mosolyogj és hazudj!!!!! - amit hallani akarnak... :) úgyis felvesznek!!! sok cseresznyét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése