2010. január 14., csütörtök

első bukta

hát most visszaolvastam előző bejegyzésem, "csúnya lett" :) de nem kérek elnézést, mert először is ez az én blogom, azért van h kihisztizzem magam, meg ez van és kész :P
So az állattan vizsgára kaptam kemény 1.2 a 10ből....
bár abszolút nem értem ezt a 10as rendszert mert ha 5 alatt mind bukta akkor nem mindegy h egyessel 2essel vagy 3assal buktam?! idióták tényleg...
De megkérdeztem legalább az angolhoz nem lógok semmivel, a 2 angol nyelvű tárgyamhoz még hét elején elküldtem a maradék beadandót... remélem még elfogadják...
Meg tegnap írtuk a spanyolt, azon legalább tuti átmegyek;P
Nah de ma voltam benn és a TO-n mondták h hát jah ez szar h angollal jöttem, de ha nincs angol vizsga akkor küzdjek a spanyollal meg sírjak a tanároknak... vagyis itt nem biztosítanak semmit, jöhetsz , lehetsz , azt szophatsz...táádááá Universitat de Valeneci, gracias!!
De a közgázos szaromból legalább írhatom angolul azt a keveset amit tudok, meg holnap lesz biosz... sztem az se lesz meg de ott legalább megértem a kérdéseket...
És voltam benn állattanon is, és mondta a nőci h nagyon rossz lett a vizsgám... hát mondom sose hittem volna, tényleg??!! mondom nem vagyok egy szinten senkivel mert nekem kb a béka is új szó, nemhogy a bőrlégzés... plusz hogy fele meg amúgy is rendzsertan volt... de mosta h a Francesco az olasz fiú is volt már sírni so jövő héten csüt-ön írhatunk újat és mondta h hagy idő h legalább kiszótárazhassuk.. :)
Egyébként a rendes pótvizsga jún 1-én van....
So kezdjétek el nagyon gyorsan imádni a magyar rendszerünk, és egy rossz szót ne halljak senkitől h 4. alkalommal se sikerült... mert itt az 2 év, nem 2 hét alatt bedarálható cucc, mint otthon :P
SO bioszoznom kéne de nincs kedvem... de legalább szép albim lesz:), ha már krediteim nem is...
so sztem most alszok egyet inkább azt majd tanulok este... vagy majd csak lesz valahogy, meg amúgy gondolok rátok kicsi csoptársaim, hogy legyen nekemtek legalább taktan Msc!!! és Papi, Bence tényleg sajnálom, az se fair játék amibe ti benne vagyatok....
csokikaki
Gégé

1 megjegyzés:

  1. Hello Gabi!
    Az a helyzet, hogy mindenben igazad van. Én bizom benned, próbáld meg a helyzetekből a legjobbat kihozni, azután meg ha Te megtettél mindent majd alkulnak a dolgok. Azt gondolom, mindig minden úgy van jól ahogy van. Amin tudunk változtatunk, ha nem akkor meg elfogadjuk. Szerencsés vizsgákat kivánok, szeretettel ölellek.

    VálaszTörlés