2010. január 8., péntek

nah első foscsispanyol vizsgám....

Nah 2 nap intenzív szenvedés és mondhatni aktív időelcselszés után tegnap azért 4ig próbáltam tanulni.... ez persze oylan kolis tanulás - a diák nézegetése mellett megnétem a Herkulest és az 51-es bolygót( ez nem tom van e már otthon, de naygon vicci mese, Planet 51) meg a Beépített szépséget....aztán keltem 7-kor, reggeli elbatyigtam a könyvtárig kivettem egy 6 kilós spanyol angol-angol spanyol szótárat és elmentem vizsgázni.....VOLNA de nem volt sehol senki mindne terem zárva.... hát gondoltam itt kapokk sokkot ha még a seggem is betolom, van szótáram, még egy ksi hajlandóságom is erre meg nem találom a vizsgám azt lekésem???!!!!!! so találtam takarítónénit..ő mutatott egy irodát, ahol nem tudtak semmit, csak annyit hogy a tancsi néni még nincs benn, hát azért ettől se lettem nyugodtabb
ésss úúúú a suliba fele olyan 8 körül HAVAS ESŐ volt VALENCIÁBA, volt jópár pici cuki hópehely, persze nem olyan szép, mint otthon van, de azért örültem hogy végre legalább nem az az uncsi eső van :)
nah szóval 9kor leültem a terem elé és még lapozgattam a könyvet... 9.30kor megjött a tancsinéni és mondta h csak 4től ( PÉNTEKEN 4TŐL????!!!!! van ez a szaros vizsga....)
meg legalább megmutatta h melyik terembe írjuk, so fogtam magam és haza jöttem , és vissza feküdtem , és 2ig fel se voltam hajlandó kelni, aludtam ha fel is ébredtem a lenygelekre, akkor meg fordultam egyet és csak azért is vissza aludtam, aztán még 2től, fél 4ig átfutottam az anyagot aztán indulás.
Hát vagy 7 oldal volt, ebből 2 féloldalas ábra- madár, meg folyami rák- testrészaik meg a madárnál a tollazat fajtái... a kérdéseket próbáltam fordígatni, de hát fele büdös rendszertan volt, én jellemzésekre "készültem" so ABBA/ACDC megoldó képlettel dolgoztam ,meg pársoros kifejtőknél próálkoztam 2-3 sztem odaillő spanyol szóval, végül 13 állat felismerés halak madarak meg egy muflon meg őz, ezekből ezt a 2t tudom spanyolul, a többit meg oda írtam maygarul, és mellé írtam h bocs, ezeket még
angolul se tom, nemhoyg spanyolul, Gégé Magyarorzságról,
so sztem 5% tuti elértem :)
hát ennyi majd mondom az eredményt, addig is csók
Kaja, film és pihi, aztán meg geo beadandó írás a hétvégi program.....
szurkoljatok rám fér!!! Jan 25én meg koliba vok MEGINT!!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése