2010. január 15., péntek

FÚÚÚÚJJJ a szél..biológia...

tegnap egy "kicsit " fújt a szél... engem is arréb rakott mikor utcakereszteződéseknél összekavarodott kisebb tornádókká...a gurulós kontérek elütötték a parkoló kocsikat :)- legalábbis nekem vicces-milyen hülyén hangzik már a biztosítónál: "hé egy kuka lekoccolta a kocsim seggét " hehheee meg még az utca túlvégén úgy 150m kerítést lebontott, ééésss a 4lábon álló(ráadásul H alakú vasból) óriásplakátot a házsarkánál azt is lefektette :) so NAGY szél volt, ma már csak kicsit fújkál...
1 óra alvás után mentem ma bioszra
8 kifejtős kérdés... sztem ebből 3hoz legalább jót rajzoltam, talán még a többire is adnak valamennyit, mert írni azt viszont nem tudtam....de legalább ez 2,5 órás vizsga volt.. de 2 óra után már ráhagytam, pedig szótárazgattam is meg minden... de hát sztem 3asnál ez se jobb-itt még mindig 5 alatt bukta van...-
de persze mivel most nem tok aludni így filmezek , meg szenvedek,... de sztem még egy film azt lépek könyvtárba..hátha sikerülne megcsinálni a geobeadandót, meg vmi könyvet szerezni a hétfői vizsgára.... fostalicska az egész,. de alig egy hét és otthon vagyok !!!!!!
szerezni kell gyorsan még lakótársakat ...
nah csók , amúgy bocs h most semmi vicces nincs körülöttem... so nem tudok semmi vicceset írni... de majd próbálok felpörögni... bár nem nagy kilátásom van rá...
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése