2010. január 12., kedd

második fosspanyolvizsga

azaz a Geológia...
de ez legalább csak fél óra csúszással kezdődött, bár már 9kor a terembe ültem miután névsor szerint becsekkoltam, diákigazolvánnyal együtt ,.... nem fél nappal.... Viszont az 50 tesztkérdés után vagy 15 percet kellett várnom, mert a tanárnéni egyesével vette el a teszteket ,utána aláírtad a jelenlétit(hülye spanyolok?!) majd kaptad a kifejtős számolósat.... azon 3 eredményt lenéztem a szomszédról pár helyre még írtam, 2-3 hülyeséget hátha bejön... azt léptem

Jah előzmény még annyi volt h vizsga előtt felmentem e könyvtárba h kikérjem a nagyszótárat-a múltkorit, mivel hogy csak 1 napra lehet,így 10 perccel kezdés előtt mentem fel érte- Mire a könyvtáros picsa, mondj h nem vihetem ki, mert teli a listám. Mire kérdezem h mi a fasz van??!!! NEkem csak a vizsgára kell most egy másfél órára a szótár!!!! Mire mondta h amíg nem hozok vissza egy valamit addig nem vihetem ki a szótárt!!! és rohadtul nem fogtam fel h mit mond, mert már múltkor is vittem úgy haza 1-2 könyvet hogy volt már nálam 6 dvd!!!! De ő csak mondta h nem lehet , mert teli az a szaros listám, de mondom nincs, mert csak a dvd-k vannak és attól még vihetek könyvet, meg amúgy is csak 1 órára kéne, hogy LEVIZSGÁZZAK !!!!
de nem adta, so felbasztam magam, mert tuti volt már úgy hogy "8as" listám volt, miért pont most kell elkezdeni a gecizést??!!!
De ahogy láttam csoptársak arcát a középmezőnybe voltam a tippeléseimmel, pedig a kisszótáramba aztán tényleg max 3 szót találtam meg.... so ABBA ACDC... de a többieknek is elég értetlen feje volt a teszthez...

Aztán benéztem Martahoz, bírom azt a nőt, a legnormálisabb tanárom, de mondta h nála rendbe vagyok :) Legalább angolból tényleg jó vagyok

Még bioszra is benéztem mert a hétvégi szenvedés-filmezés-főzés-"tanulás" közbe megtaláltam a neten a "vizsgáim mappát" -sose fogom megtanulni ezt a logikátlan spanyol rendszert.... SZERETEM A NEPTUNT!!!! és erre majd otthon is emlékeztessetek :)- nah de megnéztem h a biosz vizsgám egy héttel hamarabb van mint ahogy én tudtam, és tényleg, és az viszont csak kifejtős, de mondta Rosa- ő még a másik akit úgy bírok- hogy vigyem a szótáram nyugodtan... so majd csak a könyvtárosokkal kell megküzdenem érte...
So holnap lesz a Spanyol nyelv vizsga, így ma alvás van végre, meg filmezés és harry potter olvasás, mert most végre ez mind tényleges tanulásnak számít, meg ez tényleg az alap spanyolomra kíváncsi , ami MOSTMÁR LÉTEZIK!!!!!
Jah és még jön egy lehetséges jelölt a helyemre, de ha jófej inkább elcsábítom a saját lakótársamnak, h az én albim legyen tele :) MERT IZA EGY HÜLYE OSTOBA PICSA- mert már a hülye nő is túl jó kifejezés rá...
nem akarja vissszaadni a az előleget, egy havi pénz, pedig azt nem is neki lett fizetve, mert hogy nincs magunk helyett ember... meg mert EGY OSTOBA PICSA...anyagias...elkéri a WC papírra az 50 centet??!!! mert az úgy ne,jó h múltkor én vettem... de még csak azért se adtam neki oda... bassza meg ha ő le akarja nyúlni a 155 euróm, ez meg amúgy is elv, ha együtt élsz bárkivel, ha közös a rendszer akkor egyszer csak nem kezdesz el mosóport meg Wc papír "számlákat" felezni, so elvből nem fizetek neki 50 centet, amúgy meg max orrba vágom... szarok rá, ha nem adja vissza a pénzem, vagy beleszól ebbe- egyáltalán- legalább ennyi elég tételem legyen!! :) bruhhahhhahhaaa- annyira ördögi gonosznak érzem magam, ÉS ANNYIRA JÓÓÓÓ :)
so csokinyuszi elvarázsoltbékahúúússs meg denevérszárny!!!
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése