2010. február 2., kedd

VLC-Frakfurt-Pilsen-Prága-BP

ez a két napos utam érintett városai, de először még annyit, hogy találtam a helyemre egy kislányt, ráadásul magyart, és már be is költözött, so már csak vissza kell kérnem a kaucióm, amit már nem tudnak vissza tartani tőlem :)155 euro :)
és Hanka egy barátja, Lipi- kínai lány- és szombaton csinált nekünk vacsit-zellerszár mogyoróval, és rizs a kólás csirkeszárnyakhoz... szarul hangzik de nagyon jó lett,komolyan annyira jó a cukros kólás máz a csirke húson :) fínom
aztán egy lengyel gyerek haza költözős buliján voltunk, és 5 órát aludtam mielőtt indulhattam a reptérre vasárnap 8kor, 10 után felszálltunk, miután feladatták velem a csomagom,csak 35 euróért, vagy várhattam volna a köv. gépig- amire még jegyem se lett volna... so fizettem..
1-re Hahm mellett leszálltunk, vártam egy órát a buszra, bő másfél órát buszoztam Frankfurtig ahol taliztam Nomival!!!! bár csak 1,5 órára, mivel ennyit kellett buszonom vissza is a 8órási gépemhez, vagyis csak a vasút állomás Mekdöncijét láttam, oda ültünk be egy kávéra, de nagyon jó volt vele személyesen is beszélni :)
aztán vissza Hahn-ba fél órát vártunk míg felszállhatott a gép és már 10re Prágába is voltunk, ahol Pável-Hanka barátja- felvett és elmentünk Pilsenbe, ahol söröztem, egy igazit, mármint rendes cseh sörtés fél litert..nem 2 dl... aztán nála aludtunk, és mivel ő kedden még vizsgázott , így mondta ha nem lenne gond akkor hétfőn nem jönne be velem Prágába, mondtam ,hogy semmi gáz csak mutassa meg hol a busz állomás, aztán egy órát buszoztam Prágáig :) ANNYIRA GYÖNYÖRŰŰŰ !!
teljesen beleszerelmesedtem, amennyi apróm volt euróból azt beváltottam koronára, amúgy kb olyanok az árak mint itt és 1 korona olyan 10 Ft lehet, so örültem végre a normális áraknak :) és olyan benyomásom volt mintha Pesten lennék, csak sokkal szebb és tisztább, és a házaknak tök jó színei vannak- nem rohadásszürkék és elhanyagoltak mint Pesten...
és vagy 5 órát sétáltam a hidegbe, de nagyon tetszett, és hoztam haza egy csomó cseh sört!!!!
aztán 7 óra buszozás és már a Népligetbe is voltam... Tomi felvett és koli!!!
BULI!!
papírmunka....
koli...
buli..
főzés :)
SO jóó itthon lenni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése