2010. január 3., vasárnap

2009. dec .25.- 2010 jan. 3.

bocsi de most meg nem voltam net közlebe, vagyis 25-26 rokonylátogatás, meg kaja és alvás... 27 én a szegediekkel csajoztam, 28án lejött Feri egy mozira meg egy kis mókushúsért ;) ( megnéztük az AVATART 3D-be cuki színes kis mese , csak a segged szétülöd 2,5 óra alatt... de nekem nagyon bejött, nagyon színes, nagyon mese :P
aztán haza és 29én hajanlba Feri felvitt Ferihegyre és 6kor repültem Milánó mellé, de mivel megint volt vagy 9 órám, így abból 4et megint városnézésre szántam- 1 óra meg 15 Euró-odavissza- a reptértől- olyan mint Budapest- szép házak csak mind szürke a kosztól meg szinte csak macska kő vagy térkő van- mondjuk csak az óvárosba voltam - de a DÓM wáááóóóóóó
Eddig a leóni volt a kedvencem, de mostmár az csak belülről a kedvencem, mert a milánói annyira fehér meg cifra kívülről hogy az valami gyönyörűűű- googlizzatok rá :P
aztán 29én este 9re meg is érkeztem - és Iza 5 percen belül ki is akasztott- megint összepakolta az ágyam, és teli rakta a cuccaival, meg össze-vissza beszélt lengyel-spanyolul, meg egy idióta...
30án hajnali 9kor keltem kisétáltam ,buszra ültem és lementem Alicantébe, ahova Hanka gépe jött meg a barátja Ismael, és így mentünk tovább Kartahénába- ahol Ismael tanul, az ő albijába voltunk- ahonnan ma jöttem haza,, mert meg kell tanulnom spanyolul állatélettant meg sok más kaksit-....
De megjött a mail , so hivatalosan is megkapatam júliusig!!!!!!
So várom a kedves látogatokat, csak szóljatok előre meg jegyet is 2 hónappal előtte érdemes már nézni!!!
a sziveszterem lehetett volna sokkal bulisabb is, ha mondjuki otthon maradok Agárdon vagy Tiszaújba, de így is jó volt. Ismael haverjainál voltunk 7en és akkora kaja volt mint állat- rák, sült szalonna sárgadinnyével, hamis kaviár, almán sült csirkehusi, szalonnába csavart töltelék szerű, meg ehhez paprika meg hagyma lekvár- nagyon furik de nem rosszak. :)
meg éjfélkor spanyol szokás szerint próbáltam nem megfulladni, mivel az óra 12 ütésére kell megzabálni 12 szem szőlőt, mi meg úgy röhögtünk Hankával 2 pofára tömött szőlővel, hoyg nem bírtunk se rágni se nyelni, so ezt el is buktuk, de amúgy jó volt. Jah és van egy Cana nevű bullterrierjük, aki nagyon cuki, so mostmár állatos albit kell keresnünk- Hanka a csincsillák mellet van;)
a következő 2 estét is ott töltöttük Patriéknál- mivel jól főz, sok volt a maradék ,és mert nyertek egy Wii-t, so egy csomót játszottunk :)
De mostmár itt a tanulás meg a vizsgák ,albi meg meló keresés ideje- az ösztöndíj hosszabbításnál persze a pénzt még nem tudják...- de majd lesz ...utólag...
so mostmár netközelbe leszek, tudom kommentálni az uncsi szenvedős tanulós napjaim, és január végén megint otthon...addig is csók nektek meg BUÉK!!!
Gégusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése