2009. december 24., csütörtök

dec 21 -dec 24

Hát hétfőn hajnal 7kor indult a busz szegedre, Debreceni átszállással- láttam a leendő egyetemem, legalábbis remélem, vagy majd lesz valami- szóval 2 re már pikkpakk Szegeden is voltam!! Beültem egy barátnőmhöz még a fogdoki előtt, ahol kiderült hogy nem csak fáj az ínyem de azért fáj ,mert az így is tömött fogam kb ketté tört :( blööö
nah szóval undi volt és fájt, ezt nem részletezem, de vissza kellett mennem 23án rendesen megcsinálni a buta kicsi fájós fogam... szép ajándék...
de utána legalább forralt borozhattam hugival- ha már kajálni úgyse lehetett- majd haza.... végre :P itthon azért csak nem bírtam ki a jobb pofazacsiba, mint a hörcsög- bespájzoltam, és csak az egyik oldalon rágtam, megérte, mert írtó fini volt, meg volt kis szülcsinapcsi ünneplés, csokitorta , 5 szülinapi fénykép és vééggre alvás
Másnap délig alvás-ez már dec. 22 - bementem csajozni Szegedre- még mindig hozzátok-gimis csajaimhoz- városba csavargás, kerestem pendrivot meg füllhallgatót a telómhoz... nem vettem semmit, de beszéltem kicsi írónőmmel (Vasas Judit : Mah-ree Nok című fantasztikus könyve-ez itt a reklám helye :P), babáztam Zsuzsi unokahúgával, annyira cukikiscsillagtündérke, pici gyönyörű kezekkel, szájjal és hatalmas kék szemekkel, csak kicsit el van kényeztetve- bár komolyan megértem- de nem lehet letenni, igényli a figyelmet, sőt elvárja. Boginak hívják és már "heőzik" :P Még azért találtam magamnak böröndöt- ennyire repüléshez már muszály volt... Aztán estére haza, kajcsi és alvás
dec 23- reggel apuval bementem szegedre, a többi csajomhoz :) és vettem pendrivot meg füllhallgatót, és fogdokiztam- ami addig eltartott hogy lekéstem az Avatar-t ( pedig nagyon szép mese lehet,de még a héten megnézem, szóval Muszmusszal beültönk a Fame-re, high school musical egy kis stepp uppal keverve, amcsi, gagyi egynek-jó-film... Aztán végre taliztam haverommal-öcsivel- akit vagy 2 éve nem láttam , so egész jó nap volt az is, de megint éjfélre értem haza....
Ma meg kaja csinálás- meg 5 tepsi süti- meg ajándékozás meg ilyen karácsonyi dolgok, a családdal!! :P
ajándék lista: fogtömés -magamtól magamnak-, böröndöt -szintúgy-, parfüm, póló, pingvines radír:P, de a legjobb : kaptam egy DOROMBOT!!!!!!!
annyira cuki kicsimuccpocak - kisebb hugom- mert egyszer régen mondtam, hogy az mekkora jóó hangszer, és mivel- mint tudjátok- pókerezik, elég sikeresen , így a nyert póker pénzből vett nekem dorombot!!! wwwwáúúúúááááááúúúúú
so remélem nektek is volt ekkora jóó Karácsonyotok!!
Kívánok sok locsolót, még több ajándékot, de kitartást is a rokonlátogatásokhoz, meg pihit és hatalmas zabákat!!!
csokinyuszimókushús!!
Gégé

1 megjegyzés: