2009. december 10., csütörtök

Köln és beadandók- még mindig

Hát a keddi napom is papírok utánni rohangálásból állt, magyar bürokrácia, de legalább sikerült egy 4est elérnem magamnak, és még 4 vizsgám lesz... és január végén kiköltözés a koliból, kiderült még hogy nem lesz ballagás-mármint az egyetemen körbejárkálás imbolygó magassarkúba bőgő fényképező rokonok közt 5 kiló virág alatt, ezt nagyon sajnálom ,de majd elsétálgatok egyedül ;) és hogy most még a mérnök bál is kérdő jeles... idióta évfolyamomnak hála.. de majd lesz valahogy ..max az aulából utánnunk hajingálják a papírokat azt megyünk 8asba táncizni azt mindenki "leköltözhet délre" -csak hoyg finomk és nőies legyek (amihez erőm sincs meg kedvem se, még lelkileg nem érzem magam egy felelős mérnök asszony szintjén, de sztem én mindig is csak Gégé maradok -> szóval mindenki megbaszhatja ....heheh)
Nah de az már tuti hoyg van diplomám azt majd csak hozzám kerül, még 1 beadandóm- félig már megírtam- és 4 vizsgám van a kukás szakom 1 félévemhez.
Ide csak holnapra kell 3at írnom és meg kell csinálni a geosz tájegység jellemzést is- az is csak tessék -lássék meló lesz- de írtóra elegem van az iskolába járásból... és asszem elhiszitek ha azt mondom, hogy " NINCS ENERGIA, KAPITÁNY!!!!"
De túlélésbe profizmus határát surolom, de itt kinn még mindig csak meleg van és kb semmi több, barátok , bulik...oohhh nem ér ez fel kis magyar hazámmal... so a helyzet lehetne fényesebb is, de csiszolgatom, ahogy tőlem most teli.
Nah de Köln, cuki vagy 4 órát sétáltam az óvárosába, szép csak 1 egyenes utca sincs ott, így mire kiértem az elsőre- és azt hittem hogy- a Rajnával párhuzamosan megyek - mire ráuntam és visszafordultam , már majdnem lesétáltam a turista térképről, de a Dómon meg a folyóparton kívül nem sok látni való volt... Egy kocsmába ültem be, és volt pofám angolul kérni sört, beültem a sarokba melegedni, de jött a bácsi ,hoyg inkább huzzak el- elég nemzetközin az ajtó felé mutatva, bár lehet hogy csak a faragásra akarta felhívni a figyelmem, de még ha nem is értek németül a fején láttam hoyg nem tetszek neki, pedig CUKI vagyok... so csesszék meg a németek, de az a 2 deci sör amit megittam legalább jó volt... szerencsémre nem volt annyira hideg, így 1ig sétálgattam, utánna másfél óra vonatra várás, utánna 2 óra alváspróbálkozás a reptéren, még egy óra a becsekkolás után a repcsire várás, 2és fél óra kényelmetlen alvás a repcsin, valencia, 20 perc metró, 20 perc haza sétálás, kaja, befeküdtem még Hanka mellé, mivel az ágyam Iza felpakolta, még a huzatot is- kiderült hogy előtte 2 nappal házibuli volt nállunk, de azt nem mondta hogy az ágyamba aludtak vagy csak hobbi szintem érzett rá kényszert hogy mindent felhajtogasson a sarokba, szó felcsezstem magam de erőm nem vol mér beágyazni ,so csak bebújtam Hanka mellé- neki úgyis francia ágya van-és aludtam még másfél órát- aztán kelni kellett órám volt...
Tényleg nagyon unom már ezt a bejárkálást, és hoyg úgy széjjel vannak szórva az óráim, ahogy csak lehet.. :(
utána hazajöttem kajálni, utána mehettem is vissza állattanra, aminek a röpke 3 órás madaras anyagára nem éreztem amúgy késztetést, de mivel jövő órán már Magyarországon "töltöm", így csak bementem... hát addig bóbiskoltam csak bealudtam... pedig próbáltam ébren maradni, de nem ment, és a tanárnőci meg is szólt hogy ne aludjak már az óráján, persze nem bírtam érthetően mentegetőzni se hoyg bocs de tegnap 4 óta utazok, és fullon semmi pihentető alvásom nem volt... utálom h nem tok spanyolul, de még mindig mással foglalkozok... de majd csak lesz rá időm, mert MINDENNEK ELJÖN A MAGA IDEJE... csak sajna nehéz belezsúfolni az éltembe..
Szóval leckét írok gyagyás kisiskolás módjára, próbálom Izát nem legyilkolni álmába a hülyeségei miatt, és a Karácsonyi kaját várom meg előtte a csopibulit meg a diploma osztóm (otthon ugyis fogyóba a wc-papír- egynek jóóó lesz hihihiii:))
szó csokimikulás meg sok locsolót!!
Gégé

1 megjegyzés:

  1. Kedves Gabriella!
    Návnapod alkalmából kivánok minden jót, sikeres boldog és szép életet.
    Szeretettel ölel a családod otthonról. sok-sok pusza.

    VálaszTörlés