2009. december 24., csütörtök

hupszi dec 14től diplomaosztóig

jujj de bocs, de az uncsi hétvégém óta nem unatkoztam egyáltalán, és nem volt időm , erőm , agyam ide írni, szó bocsika az elmaradásért.... bár az idő angy részét veletek voltam, de azért címszavakba leírom az utóbbi 2 hetem:
14-én is beadandót írtam meg 15én is, de nem adtam le mindet , nem készültem el, de "beszóltam" hogy kések velük, felének meg nem, azok meg majd észre veszik és januárba kidumálom magam...
15én csináltunk egy kicsi házibulit, jó volt, de semmi extra, annyi hogy a végén közöltem Rafauval hogy a kicsi hócipőm tele van azzal az idióta Izával , és költözni akarunk januárba.
16án Rafau meg Hanka egy géppel mentek Frankfurtig, de előtte Rafau írt levelet Izának h mi költözünk, ezt reggel elég kínosan megbeszéltük mivel az az idióta majom nem tud angolul így folyton azt mondta hogy Hanka szobát akar cserélni Rafauval?! pffúúú elegem van h mindent dedósként kell elmagyaráznom egy 24 éves "nőnek"- aki 14 éves picsaként létezik...-
de legalább lefordítottam neki Hanka levelét is h majd egy haverja beugrik elvinni egy mappát a szobájából, mire rákérdez, h akkor Hanka barátja itt alszik??!!! úúú
nah mind egy kimentem a reptérre ,de a repcsimet egy fél órával későbbre rakták, de legalább taliztam Malvinkával aki azzal a géppel jött Madridig mint én, csak ő ment Portóba, szóval 2től 6ig vele repültem meg vártam, így azért könnyebben telik az idő... :) persze a HÓESŐTŐ miatt a gépem egy óra késéssel indult így csak 8 után indultunk el, vagyis egyből lekéstem az uccsó vonatot a kolihoz, valamint olyan idióta meg fáradt voltam hogy hugi ajándékát elhagytam a madridi reptéren...azért nagyon szomorúú voltam mikor rájöttem a repülő út felénél....
Nah mivel rájöttem h lekéstem a vonatot a többiek pedig már 5 órája a mérnök bálon isznak- nem vezető képesek :P- keresnem kellett egy taxit- kb 1000 ft volt nállam meg kb 10 euró, de taxival amúgy se járok pfff kizárt akkor már inkább stoppolok...
De hoyg stoppolok Ferihegyen?! kb sehogy , és azt se tom melyik út fele kéne kisétáljak hogy esélyem legyen....
Megoldás: stoppolok a repcsin :P szóval előre csattogtam még leszállás előtt és megkérdeztem a stuardes nénit, hogy szabad-e a hangos beszélőbe megkérdezni a "kedves utazó közönséget" hogy megy e valaki Gödöllő fele?!
Mire a néni mondta h nem szoktak ilyet, mire rávágtam hogy, ha nem késtek volna másfél órát akkor mehetnék uccsó vonattal...
Szóval megkérdezte, és volt egy kölök- szintén eramuszos- aki gödöllői, és az egyetem téren laknak , szó szinte házig vittek :)
STOPPOLTAM EGY REPÜLŐN!!!! király vagyok , és 1re oda is értem... fele társaság már kidőlt addigra , de a keméynmaggal azért még buliztam egyett, meg megettem a maradék fasírtot meg Papi "tojásait" (kaszinótojás) , és ittunk , majd 8as ,jó kis buli aztán alvás 4 körül
dec 17:
hajnal 10től csirke vágás/bontás -tanszéki meló- mint a mosott fos Papival meg Maryval- de azért csak eltelt a délelőtt, jól el szenvedtünk, meg To-ztam is
MARADHATOK MÁSODIK FÉLÉVRE KINN!!!!-erasmus irodába is volt-
lényeg a hogy a segítségért kaptunk egy kis csirkét- 3 tepsi combot , 1 tepsi szárnyat meg tejfölös csirkemellet csináltam belőle estére, mert hoyg összeült a csoport nagyrésze :) megittuk a mérnök báli maradék bort :) aztán megint 8 :) vicci jó este volt, asztalon tánci- jóó buli
majd zárás után felmentünk hozzám a kajáért, átmentünk Bencéhez kajálni- aludt szobatársam- gondolom ott még filmeztünk, de én arra keltem hogy Papi bökdös,hogy huzzak haza cipőért meg pénzért,mert mindjárt vége a tallár felvételnek... so koci haza cipő, pénz, kabát, le a fiúk után tallárkölcösnzés, többiek torzult fejformájának kiröhögése, vissza a szobába, gyors fürcsi, egy kis smink- "ápol és eltakar" aztán lekocog a diploma osztóra....
Majdnem bájos műsor- 3 beszédhibás beszéd- közbe szarrá röhögtük magunkat, meg szenvedtünk... aztán egy rakat fotó készítés,család, együtt,egyedül, fejen állva....blabla
aztán tallár lead (5000 kaució- és a sapkát nem adták ide, és azt mondták több mint a kaució...bbllööö) átöltöz, családi ebéd ( ott ahol Feriék is ettek, so talizott a 2 család, meg jó kaja is volt
aztán bementünk Pestre, keresztesómék átköltöztek , így megnéztük az új lakást, meg dumáltunk, aztán engem visszavittek a koliba.
Este még lenéztem 8ba, hogy Tomival tudjak egy kicsit dumálni, aztán fel a koliba, de már nem volt erőm beadandót írni...aludtam... reggel felkeltem , asuliba mondták ,hogy ők január 19-re gondoltak nem december-re, szóval fölösleges maradtam...
De Andika rám írt, hogy igazából dec 19-én van Gottinál egy házibuli, amire ám nagyon várnak, szóval bezséltem anyuval, hoyg kibírják e még nélkülem egy napig, szóval felültem a vonatra és irány Tiszaúj, egy nagyon fasza házibuli, és itt is volt asztalon táncolás- bár abba kocsmába nem szokás- de csak 20 perc után szóltak rám :P de nagyon jól éreztük magunkat!!!!!!
aztán haza battyogtunk a nagyon hideg, de szép fehér városba, és aludtunk... próbáltam aludni...
Andikával meg Ádámmal egy szobába (ő is az a fajta naturális gyerek mint , Bájos -Zoli- vagy Kiri, azaz állandóan fingik és böfög, de ez csak egy dolog- megszokott) de ő az első LÉNY akit hallottam CSÁMCSOGVA HORKOLNI.......??"++!!! komolyan besza-behú volt arra kelnem kb 2 óra alvás után arra hogy Ádám egy tisztességes medve horkolását egy vaddisznó csámcsogásával kombinálja abszolút eszméletlenül... yuppijé, tudjátok mennyire szarul alszok... hát élmény volt.. jah plusz szuperhero képessége, hogy amikor megrúgtam/böktem / párnával pofánvágtam leanyázott/ melegebb éghajlatra küldött/csak morgott és már aludt tovább...
Még az a kicsi időm se volt meg- min 5 percet vártam volna el- hogy felébredjen és esélyem legyen hamarabb elaludni... de másnap mire igazán magunkhoz kábultunk már csak 7 óra utazással, so inkább maradtam és Mónival -jófej szomszéd- meg Andikával és filmeztünk meg pizzáztunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése