2009. december 13., vasárnap

uncsi hétvége..

hát szinte eltelt a hétvégém , mivel ide ért az eső, így kb csak benn ültem a nappaliba...ééééés.... filmeztem.... hát jah ez van...megintpici nyuszifos vagyok... nah jó azért 2 beadandót megcsináltam, de kiderült hogy még kell egy az meg spanyolul... pfff.. so kivagyok...
De ezekkel még csak boldogulok, a 2 spanyol projectet nem tom hogy fogom megcsinálni, de leginkább a sehogy a megfelelő válasz :S
De csak kidumálom magam valahogy... úgyis mindjárt megyek haza... ááá így elég uncsi itt, de azért ám örülök ,hogy kijöttem , bár most nem mondanám hoyg őszinte a mosolyom pff, de lesz ez még így se, majd a második félévbe- már ha maradhatok- de akkor majd széjjel csapom Valenciát úgy tisztességes magyar mód :P
NAh de addig is Feliz Navidad para todos!! kellemes ünnepeket, és sok lócsólót, meg csokinyuszit
Gégé
ui: és amint látjátok ez téynleg egy uncsi hétvége volt... úúúú azt még csak elmondom nektek , hoyg Iza pszicoja szintet lépet, sőt ugrott... bár inkább zuhanásnak hívnám a mércén- :) tudok ám zavaros lenni- egész héten, miót avisszajöttem Karácsonyi zenéket hallgat mert "karácsonyi hangulata van", én meg majd falnak szaladok a 200. "all I want for Xmas, is you" szám hallatán, mintha valami szar plázába élnék...kicsit kiborító....
Hanka csütörtök lelépett Skóciába barátnőt látogatni, és mivel ez az ő hete lenne, Iza szerint- mintha nem tudná egyzser felcserélni a takarítási sorrendet-ÁÁÁÁÁ- szóval kitalálta hogy csináljunk közös Karácsoyni takarítást, mert az milyen vicces lesz... ANYÁD??!!! Persze Rafau is lelépett- ment a csoptártsaihoz; projektet gyártanak ők is- so annyit hozzá járultam hogy felsepertem azt ennyi, egyedül ő lesz itt végig, majd ráér takarítani, mint ajándék....
úúúhhhhfff , bár a költözéssel nem állok/unk sehogy, de ha maradok 2 félévre akkor innen megyek.
hihi kicsit sok lett az utóírat, de nem szerkesztek ezen semmit, mint megszokhattátok, csak nagyjából begépelem ami épp át/kifolyik az agyamon...
so puszika nyuszika MÓKUSHÚS!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése