2009. december 9., szerda

egy hétvége "otthon"

Hát az otthoni hétvégéből annyi lett, hogy pénteken este még átmentem Marcival Kistelekre, de csak mert apu ott pókerozott így volt taxi haza fele... :) amúgy ott semmi sem változott, csak a Lapost találtuk zárva de egyébként nyugaton a helyzet változatlan ...
Szombaton hugiékkal meg Kirivel-Kam pasija- a nappaliban döglés nemes művészetét gyakoroltuk, amit már amúgy is tökélyre fejlesztettünk :) -anyu legnagyobb örömére-
este meg Klarissznak- uncsitesó- ünnepeltük a szülinapját, Szegeden, majd beköszöntem egy házibuliba is exemék haveri köréhez, őket nagyon szeretem.. az a majompopsi meg elfért a sarokba... csak a 10 perc villamos út volt "fura"-kellemetlen- szar- míg a buszomig eljutottam... vagyis vasárnap reggel jutottam haza... Bár senkinek nem tűnt fel , mivel fele családom vadászni volt, a másik fele meg még aludt.... nah de nagyon vártak ám :) nah de hugiékat felébresztettem, kaját melegítettünk, meg muffintg csinált, mert jöttek Annáék!!! a kis kerek fejű tündér unoka öcsivel- Bertivel- aki már egyedül leveszi a cipőjét, és nagyon nagyon cukin magyaráz, és enni is tud!!! Szó játszottunk velük aztán megebédeltünk, majd apuék is haza értek, akkor volt egy egész családi óra, majd leléptem a gimis csajaimhoz, mert már vagy egy hónapja megbeszéltük a Mikulás partit... ami sajna megint kicsit elcsúszott... nah mind 1.. Kriszta nem jelent meg , Kálmiról meg pont lecsúsztam... de angyon jó volt már látni a többieket, és egy csomót dumáltunk meg csokievés volt a program... de mivel ők még suliba járnak pont a zh hét előtt kb mindenki lelépett 2-3 óra múlva...de megértem, ennyinek is örülök ,hogy össze tudtunk ülni, NAGYON JÓÓÓ VOLT VELÜK!!!
aztán haza és alvás, mert hétfőn apuval meg 2 segéddel és egy állatorvossal együtt kellett megküzdenünk az állomány fülszámpótlásával, és a tenyészállatoktól még vért is kellett venni....pppfffuuu ,, hát nem egyszerű nap volt az se....a szürkék is félnek a tűtől, vagy csak azt utálják, ha a farkukat emelgetjük... mivel ha a nyakukból vettünk volna vért akkor nem tom hány törött végtaggal zártuk volna a napot, mert kb némelyikük úgy hajingálta magát, hogy szinte saját magát is összetörte, nem hogy ha még ott nyúlkáltunk volna...de sarokba szorítva "szinte" egyszerűen hozzájuk fértünk...
Aztán rohanás a fogdokihoz... még nem rohadt ki a fogam, de kissé hideg érzékeny, de várunk, abba maradtunk a dokival...
aztán otthon még 2 óra, és visszavonatoz a koliba!!!
Kedden papírok után rohangáltam, de akkor csak 4 vizsgám lesz, meg a koli miatt is haza kell mennem Január végén...
Szó ha valaki most se fért bele a naptáramba- pedig tényleg zsúfoltam mindenkit- akkor Karácsony után vagy jan. végén lehet még jelentkezni...
Addig is sok csók
16án éjféltől ismét az országba leszek!!!
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése