2012. július 26., csütörtök

OZZYYY- azaz Ausztália - Brisbane


Átszállásom volt Sydneyben, a Visa egész gyors volt, sajna biosecurity kidobatta velem az almám, de a kis műzli szeleteket behozhattam, so kaja kipipálva első napra. Brisbane-be már csak egy óra volt átrepülni meg kb semmi extra a csekkolásnál se. Majd 15 dollcsiért cuki wifis vonat bevitt belvárosba és sétáltam egy jó 4 órát – 2őt körbe meg 2t ki Daniellig, az info centerbe adtak egy könyvet h ez Brisbane azt kész, olvass! mondtam köszi bazzeg, pá. Persze Danielle nem lakott a térképről , so lent kcsiit elvesztem ,de azért jópár helyi még kint volt az utcán és segítettek. nagyon jófejek! Postaládába ksi szerelemes levél meg a kulcs, benn a 2 cicccaa és megkajálva, netjelszóval filmezve, nagyon otthonosan érezve magam vártam h majd csak haza ér. 

Először Amanda ért haza, a huga, pont esküvőről jött. Vele csacsogtam kicsit , de pakolt mert reggel repült haza a városukba. So én meg bepockoltam  a kanapéra és aludtam úgy 2ig míg haza nem ért Dani, mert az állatorvos diplomájával, egy sürgősségi állatklinikán dolgozik összevissza munka időbe! :D kicsit csacsogtunk de aztán ment aludni, mert reggel Timmel, a vőlegénnyel felmentek esküvőt szervezni, meg kaja kóstolás meg ilyen mindenféle lebezséléseket csinálni. Így mikor reggel ők elindultak én felkeltem betettem egy morning moviet, megreggeliztem nyugiba, majd fogtam a kis cuccom és SÉTA INDUUULLL!! 2 óra alatt benn voltam belvárosba, aztán össze vissza elvesztem, parkok, botanikus kert, épületek, hidak, folyóparti strand, óriáskerék, múzeum,  parlament, egyetemek….  Nagyon nagyon szép város és végre MELEGben vagyok, szoknyába trikóba simán elvagyok, igazii nyaralás!!!

Danivel meg Timmel a városban taliztunk este és jött 3 barátjuk is és együtt elmentünk vacsizni, ahol mindenre meghívtak, majd a pub melletti csupa csoki üzletbe beültünk desszertezni, ahol megint nem hagytak fizetni. Majd haza és alvás.

Hétfőn szép nyugiba felkeltünk és beugrottunk Timhez, mert egy kávéházban üzletvezető, so inygé megkávéztunk vele, majd  irány a Lone Pine Koala Sanctuary, ami ilyen segély központ meg honos állat bemutató, kakadú meg fura madarak, krokodil, kígyók gyíkok békám – a pókókat meg se néztem, nem paráztatom be magam ! és persze rakat koala, kengurú és pár vombat!!!

itt öllegettem koalát potom 16 dollcsiért 1 fénykép ( meg mondjuk hagyják h annyit csinálj a sajátoddal amennyit akarsz), az én koalámat Tinker Bellnek, azaz CSingilingnek hívták ,és nagyon puha szőre van és irtó nagy karmai! a kenguruk is barátságosak, szürkék nagy vörösek meg a rokon kis valaby-k. ott chilleztek meg falták a 2 dollcsis kengurú tápot amit adhattál nekik!! Nagyon, nagyon élveztem. Aztán még felmentünk a Coot-tha hegyre ahonnan egész városos kilátás van! és hazafele bevásárolni és otthoni 3as vacsifőzás grillezéssel meg spenót feta fenyőmag és sült tök salátával!!! :D aztán esti filmezés a családdal – 2 macsekkal együtt- majd alvás. 

Danielle meg kezembe nyomott egy repjegy igazolást, hogy ez kell holnapra, de elég ha 9kor indulunk. Mert azt mondta, h  nem tetszik neki az ötlet h én le stoppoljak így foglalt nekem jegyet, ami 85 dollár volt (kinéztem a lesatírozás alatt), so nem egy lehettetlen összeg, de én ennyit se akartam volna költeni rá, de annyira aranyos volt h nem hagyott fizetni! Legjobb házigazda!

Így ma reggel összepakoltam , reggeli, és levezettünk 100 km-t Gold Coastba, ahol megnéztük a szörfös partot, csak 3 percre kb, aztán reptér! és már Sydneybe is vagyok.
Persze itt is baszott 15 dollár egy busz vagy vonatjegy a városig, so csak elkezdtem sétálni a parkoló mentén, leszólítva aranyosnak tűnő lányokat h értük ha jönnek be tudnának e dobni a városba. és a 2 csajszi rá is mondta h persze, nemsoká jön a pasija, so elvisznek! Addig dumáltunk,és a végén mondta h úgyis annyi haverjuk szokott ott aludni h lakótársai tuti nem bánják ha a kanapén csövezek ma estére!!! tök cuki és vagy 45 dollcsit megspórolt nekem. de mondja h tudja milyen hátizsákosnak lenni so semmi  gond! ez tényleg a „NO WORRIES!!” országa!! 4 nap után már kicsit bánom h  nem ide jöttem! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése