2012. július 21., szombat

Júli 9- hét CHC

So a jó nyugis hétvégém utáni hét is hasonlóan telt. Voltam úszni, kocsmanap elmaradt, melóba se volt semmi baleset, semmi vicces. Próbáltam repjegyet venni, mert itteni meg ausztrál társaságoknál lehet ELVILEG net bankoláson keresztül fizetni... de csak most csak nekem persze lófasz se sikerült.... so meg kellett várnom másnap míg David beér és a visa kártyájával lefoglalja... ami jófej volt nagyon csak addigra egy 100assal felment az ára, és ez ausztrál (ozzy vagy oz-nak is hívják) dollár so kiwi dolllcsiba ez kb 140 dollár.... so pöpikét rosszul esett a lelki világomnak! de el lett intézve h 2 hétre jövök át szomszédolni!!! :D

csütörtök délutánt pedig kivettem , mert Idával beszéltem h jönnnek hozzá holland fiúk csak fel kelll menni értük Christchurchbe (CHC ezután).  hát mentünk 2en- én tetkót megbeszélni- kiscit shoppingolni meg felszedni a fiúkat. Egy teknős lesz a jobb lábamon gyönyörűű maori stílusban, teljesen belezúgtam az ötletembe :D aztán h ezt ledumáltuk mentünk megkeresni a hostel utcáját.... VOLNA, 1. ha a fiúk jól írták volna meg a nevét sms-be,2. ha lett volna rendes térképünk nem csak autós atlasz, 3. a térkép nem a földrengés előtt készült volna... mert az egész belváros le van zárva, kb minden egyirányú, de persze mindig rossz fele egyirányú, és 4 az utcánk nem ennek a közepébe lett volna. Kb másélf órát bolyongtunk, míg meg lett és le is tudtuunk parkolni.... hhúúú de utálltunk már mind 2en a végre, de a hostelbe aztán az egész családdal taliztam , a busztúrán utaztak együtt az északi szigeten, onnan ismerik egymást Idával, majd a csapat együtt maradt a déli körútra is, kb 5 hét együtt! So velük elmentünk kajálni meg duma, aztán 2 fiúval haza faluba...jól kifaggatam őket hollandról, amszterdamiak :)

Majd pénteken Kelsey meghívására felmentem hozzá, mert a csaldája lelépett és egyedül maradt a kurva nagy kurva hideg téglaházba, így egyyütt benéztünk városba, mert csatlakozott egy itteni túrázós egyesülethez, bezsélgettünk random emberkékkel, olyan 11 körül haza és bealdutunk a CHC-i földrengésről szoló doksi filmen, pedig jó az első 50 perc. Szombaton nyugis reggel beetettünk a házikedvenceknek. egy csüngős hasú coca, egy vak meg egy lábatörött bari, rakat csirke- 4 terelő kutya, egy házi dög (Poopface nek hívtam mert a világ legbüdösebb kutyája.hivatalosan!! egy póni, 2 ló ó meg egy még egy rakat itteni vadcsirke -waka- aztán átmentünk megnéztük Lyttleton 3 utcából álló faluját, aminek a 2 utcájában lévő hippi boltba a világ legtündésebb csúcsos kapucnis bővülő ujjú szuper lila pihipuhi kabátjára leltem,  és persze szerelem volt első látásra!!! persze nem vettem meg ozzy előtt nem akartam elcseszni a pénzem... de ha hazamentemm innen , marad pénzem és még ott lesz úgy megveszem h csak nah!! :)

Majd Chc-ba shopping aztén taliztunk Dutchyval- ő is holland csak már 34, so a suli rendzserről nem sokat tud, de jó kölök :) aztán csinálta, csőben sült csirkés brokkolis cukiságot, bezabáltunk.
Felvezettünk belvárosba, mert Kristian itt vett ki szobát, nagyon csilli villi kurva hideg lakásba, de belváros parktól 2 utcára. So mentünk táncizni 40 perc várakozás után bejutottunk a leghíresebb helyre, The running bull, jó zene , kicsit drága pia, minimális méretű tánctér, és 1KOR BEZÁRT???!!!! komoly.. so átmentünk ír kocsmába, de nem volt anniyra vicces így csak haza slattyogtunk alvás, reggel 6kor kelés, mert Dutchi melózott 9től, so minket haza vitt utánna meg levezetett!!! és a főnöke meg mondta h ma nem is lesz meló, so kösi puzsi h bejöttél de kár volt.... mi meg bekajáltunk és vissza feküdtünk, nyugis filmes vasárnap délelőttünk volt, addig míg a szomszéd nem hívott h pár kamikáze bari kerítést ugrott, so vissza kéne terelni őket, hát mentünk.... én persze libákhoz vagyok szokva, így meglepően gyors barik jól lefárasztottak de bő eghy óra elmúltával sikerült mindet átkergetni a helyire!

Hazafele még benéztem Tibiékhez, a család akik befogadtak még januárba, csak egy kis csacsogás meg h kivel mi van. 2 órát el beszélgettünk simán, aztán haza vezettem és vége a hétvégének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése