2012. július 7., szombat

2 hét nyugiba egy hét pörgés

Hát akkor 16án szombatin haza estem és örültem, hogy végre nyugi van meg Momo is kibírta.... viszont nem volt se netem se teló vonalam... Így azt keddig nem is csinálták, az irodai netet mentem ki lopni! Kicsit kinyaltam a házat, főztem meg pihiztem. a melóba vissza zökkeni igencsak fájt, pláne a felkelések.... nem bírok hozzászokni meg persze tanulni kellett így este sokáig fenn voltam tanultam meg elcsezstem az időm... csak ez nem működik úgy mint otthon mikor 10 ig allhatok, így jópárszor el is aludtam a 6os kezdést 10-20 percekkel..... de hát ez van, hétvégére is bezártam magam a tanyára, meg Momo úgyis szar so nem esett nehezemre... csak már tényleg kizabáltam a hűtőt /mélyhűtőt.... így hétfőn bemnetem vettem aksit meg bevásároltam- étrend szerint, mert ha már úgyis üres a ház meg nincs pénz akkor már csak az elhatározásom kell a tökéletes diétához :D

Hétfő reggel kb 6.20kor Neville ki akart vinni egy 500 kilós ládát csak nem húzta fel teljesen a garázsajtót így a targonca felhúzott emelő oszlopával olyan Benny Hilles módon kitolatva a fél ajtót kihúzta a keretéből!!! én úgy elkezdtem röhögni,  mint hiéna, a zajra persze Paddy is kijött az ő arcát látva kicsit visszafogtam a vihogásom, de nem igazán ment......  amúgy nem volt semmi, visszakalapálták egyenesre, meg vissza feszíteni a keretébe és hello :D Szegény Neville tök szarul érezte magát én meg kb egész délelőtt röhögtem, mondtam h hagyja már én is csezstem el annyi mindent itt... ideje volt h ő is bakizzon :D
Jah mivel olyan kevesen vagyunk meg mindenkinek annyi midnen dolga, hogy múlt meg e héten is elmaradt a pubnight..... így szombaton azért csak bementem táncizni.. de csak olyan 3 órát aztán vissza a tanuláshoz fordításhoz beadandó íráshoz,

Hétfőn a Skype vizsgán este 8.30kor volta egy fél órát csacsogtunk a legjobb fej legrugalmasabb tanár bácsival egész eddigi életemben, kaptam két 4est, vizsont Zita hétfő reggel - itt viszont este- küldött még 2x 5 oldal szakszöveget, hogy ő csak kedd ig van benn so 4 óra a határidőm.. ami itt szerda hajnal 2.... így eléggé esélytelen volt, so azokat meg kell ismételjem szeptemberben azt mondta, DE MIKOR??!! Mert az án szeptemberembe NEMigazán fér bele még ilyen fajta pöcsölés, MERT NEM ÍGY TERVEZTEM..... de hát mindegy so állattenyón 3 tárgy elfogadás meg 2 skypos vizsga- 3as átlag, a angolon meg egy tanárom 5öst adott mert elhizsi h angolozok meg agrározok itt- hát szerintetek ki a kedvencem :D-  meg 2 fordítás el lett fogadva és a másik 2t ősszel... Ez a vizsgaidőszakom :D E héten zárult le!!

Jah még annyi h pénteken voltam újságinterjún, mert bevásárláskor talizatm egy nőcivel, akit leszólítottam h segítsen mangót választani - ami nagyon nagyon jó- elkezdtünk bezsélgetni, és mondta ha nem gond a helyi lapnak ír az itt dolgozó külföldiekről, meg majd ezekből könyvet is szerkeszt, so lehet abba is benne leszek!! :D tök jóóó nem?!

Meg voltunk 3an kocsmázni szerdán id - Ida a svéd lány meg Daniel az angol fiú - mind 2 a szeminárról-  meg én.... de jó volt csacsogni vagy 2 órát!!! :D
Most meg végre pihis magara figyelős mese nézős hétvégém van, azaz aludtam szombaton 12 órát, kaja csinálás és youtubon töménytelen teljese film van fent és most onnan nézek orrba szájba minden mesét!! Meg elkezdek végre sálat horgolni meg OLVASNIII végre van időm olvasni.. még van 4 könyvem a Trónok Harcából sooo nagyon tutii!!

Hát ennyi volt az elmúlt 3 hét itthon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése