2012. július 26., csütörtök

júni közepe- kirándulás előtt :D


Jah még Kelseyhez annyi, hogy elvittem a horgoló cuccom, hogy csinálom az új sapkám, mert ő meg köt, és filmezés közbe gyártottuk volna a sapkát, sálat. De persze otthon hagytam a konyha pulton, és csak kedden találtam meg a fűszereim között. :D

Hétfőn a legsikeresebb ebéd szünetes 1 órás városba szaladásom volt valaha! Kezdtem  autó elektronikusnál, hogy segítsen már, mert csak nem szól a magnóm, meg nem bírom szétszedni a biztosíték dobozom. So 5 dollcsiért segített, kiszedett 2 kiégett biztosítékot és máris szól a magmóm USB-vel, pont mint otthon a kis Békámban!!! magyar zene végre!!! Majd mentem vettem visszapillantót 15 dollcsiért, mert ideje eladni, és ennyit még rá bírok szánni!! majd míg kikeresték nekem , addig elmenetm Warehouseba, itteni tesco, mert írtam már h néztem h van Trónopk harca díszkiadásban, én meg megvettem még a déli körüút alatt a 3-4-5ik könyvet, de tök jó fejek voltak, mert  számla nélkül is be cserélték nekem az én könyveimet a díszcsomagolásra, úgy h mivel az le volt árazva, így még vissza is adtak 10 dollcsit!! :D

Annyira király, so összeségébe van  magnóm , vissza pillantóm, 2 plusz új könyvem és csak 10 dollcsit költöttem!! Annyira fel voltam dobva hétfőn, hogy cska nah!! :D

Meló kedden uncsi, de Neville legalább még itt van, mert csütörtökön lesz vmi műtétje a könyökével, és utána ő is csak 6án jön vissza melóba! De így is volt nélküle 2 napom!

Nah de szerdán még összejött a kocsma nap, mert 2 új kölök is van, 1 német 1 ukrán. Meg mi is voltunk még 6an a régiekből, így egész jól sikerült! Bár kiderült, hogy Danit meg Dutchyt is most látom utoljára, mert haza mennek míg én Ozzyba vagyok, de csináltunk pár közös képet, ittunk forralt bort, ami jó volt ugyan , de csak egy „boros „ pohárnyi méret volt az is 6 dollcsi…. és kérdeztem h nicns e nagyobb mert én innék egy 3 decit a bácsi furán nézett rám…. nah de hát ez van, csak magyar vagyok, csak egyetemista… még ha táv-tanuló is :P de szerdai szocializáció már hiányzott, így jól esett, még ha   40 percet kell is vezetnem érte!
Jah még szerdán kocsma előtt beugrottam könyvtárba útikönyvért Ozzyba, de aztán pénteken súly határ meg lustaság miatt otthon is hagytam, úgyse olvasok el, csak megyek az árral, meg mikor merre tetszik! Amúgy is sokkal jobb a z utcán leszólítani embereket és csacsogni, meg az ő kedvenc helyeiket megtudni, nem épp a 2005ös kiadású könyv stílusba… :D

Csütörtökön kitakarítottam egy kicsit,  meg összehajingáltam a ruháim, so szinte kész voltam, lebeszéltem Tibivel h a kocsim nálluk hagyhatom ,mert a tervem az volt h szombat reggel elmegyek KElseyhez felveszem , együtt megyünk a reptérre és ő aztán hazaviszi Momot, és a tanyán biztonságba ingyé leparkolja 2 hétre. De a pótanyuka behisztizett, hogy nincs elég hely a vendég parkolóba, bár a 3 ha-os tanya területen se tudnák sehova se lebaszni ezt a szerencsétlen kocsit… sémmin logika nincs benne… de ha picsa akkor ez van, ő háza.

So Tibiéknél otthagytam a kocsit és Kristiannál söröztünk egyet a lakótársaival meg Kelseyvel, majd reggel úgy volt h ő kivisz a reptérre,de buta részeg lakótársak 2 autót is felparkoltak a bejáróra, so szaldtam és fogtam egy taxit, 27 dollcsiért egy 10 perces fuvar és már repültem is!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése