2009. július 10., péntek

megerkeztem

hali hali uuuuaaaaaaauuuuu mindenkinek VILAGVEGEROL!"!!!
most neztem vissza, hogy Santiagot tenyleg csak az itt vagyok cimmel illettem, mert az igazi megerkezes az tenyleg a vilagvegen van, marmint itt Finisterraban, aahonnan mar mindnen fele csak tenger van, es nincs hova tovabb setalni, egyszeruen meg KELL hogy allj, hihetetlen, es gyonyoru hosszu naplemente volt, es elegettem e trotyi gatyeszom egy par budi zoknit, a kolcson polom, a szalmakalapom volt a gyuktos es az egyik botom is itt ert veget....
jah es a hajamnak is neki estem , ugyis untam mar...so a copfom veget kessel lenyiszaltuk es az is ment a tuzbe... csak 5-6 cm- de megtehettem , es megtettem, es orulok hogy ilyen szar cikkcakkos a hajam :))))
kiralybuli volt mindneki csak hajingalta a tuzbe a dolgait, emlekeit, es borostunk meg rohogtunk es csak naztuk a latohatart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
annyira kiraly erzes, so ma is itt alszok, teljessen otthon erzem magam, Santiago csak eegy varos volt a sok kozul, persze szep , meg a mise is egeydi (az enyemen volt a nagy tomjen lengetes, ha nem irtam volna), meg kiderult hogy megiscsak a vallassos papirt kaptam, most a kulturalis szinesebb volt... de mar nem erdekel
itt Finisterraba is kaptam egyet, ez gyonyoru, majd ugyis mutogatom
so kesz vagyok
de azert nem tok leallni, so holnap atsetalok Muxiaba, csak 27 km
aztan szep lassan haza fele....
asszem be kell szerezzek egy taposo gepet mert a labaim nem birnak majd egybol leallni, bar az is jo ha mindannyiotokat korbe latogatok es bulizunk... a tanc meg a seta egyenerteku :)
so hatalmas csok Gegetol innen a vilagvegerol!!!!
jah es megvan a nulla kilometer kovem uuuuuuujhjjjjjeeeeee

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok!! örülök, hogy megtaláltad, ezért érdemes volt!!!
    Hétfőn várlak haza egy NAGYÖLELÉSRE, sokszor puszil az egész nagy családod!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok én is!nagyon nagyon nagyon ügyi vagy!Következő irányod akár lehet Hatvan:)csókol,szeret:Lilo

    VálaszTörlés
  3. Én is gratulálok csak így utólag! puszi

    VálaszTörlés