2009. július 7., kedd

itt vagyok!!!!!!?????

hali
csak tegnap reggel erkeztem meg vegulis Santiagoba, es meg van a papirom, es nem hazudtam nagyot , so csak az uncsi barna papirt kaptam meg, es voltam a misen es megoleltem Santiago nagyon arany szobrat, de nem erzem magam jol, vagyis szuper hogy elertem ide, meg tegnap este is buliztunk egy nagyot, so igazabol minden jo , de valami megse, uhgyhogy jo hogy ma megyek tovabb finisterraig, sztem ott fogom megtalalni amiert jottem, barmi is az, mar most meg vmi hiamnyzik nekem/belolem....
amugy a tegnap elotti nap`nagyon szar volt, esos delelott, szutyok utak egy csomo domb, es teli vagyok kiutessel vagy csak bolhas vagyok vmelyik szallasrol.... so meg van a top 3 legszarabb napom a Caminon, ennyi kell is de tobb nem hianyzik... de mennyire ertekeltem mikor aznap este a menzan 8 euroert bekajaltam mint allat :)
so minden okke, mar hagyjauk elfele egymast, de meg most is erkeznek esmerosok...
meg egyebkent is attol hogy ideertem az en utam meg folytatodik tovabb!!!!!!! 110 evig fogok elni!!!!!!!!!
Jo utat!!!
pussz Santiagobol!!!

1 megjegyzés:

  1. A várt csoda Te magad vagy!!! Az hogy megcsináltad!! Képes vagy rá!!! Önmagadra kellett rátalálnod, arra hogy ha meghatározod a célod és teszed érte a lépéseket egyre közelebb kerülsz hozzá. ...és már oda is értél. Állj meg, csodálkozz rá a végtelen Óceánra a világra, benne saját magadra és érezd, hogy össszetartoztok. Mind-egy!
    Örülj, légy boldog, érezd át sejtjeidben is a boldogság érzését. Rögzitsd ezt az érzést - a jól végzett feladat utáni lecsendesedést....
    és álmodj új álmokat, tűzz ki új célokat és indulj tovább azok megvalósitására.
    Jó utat mind a 110 évre!!! ...mert az élet az út...

    Szeretettel ölel azanyád, aki lélekben végig veled volt és veled is marad.

    VálaszTörlés