2009. július 4., szombat

mar csak 40 km

hali
lehet hogy egybe letudom ,de lehet hogy 2 nap mig odaerek, igazabol nem szamit...
mar semmi se szamit
, annyi itt a "part-time pillgrim" ahogy Paul mondta- reszidos zarandokok- akik taska es minden cucc nelkul gyalogolnak, csak az uccso 100km-ert es elfoglaljak a szallasainkat, so eleg idegesitoek, es e kis osvenyeken se tudok megallni pisilni, mert mindig van korulottem vki, tenyleg zavaroooo
tegnap egy sportcsarnok padlojan aludtam...
tegnap elott meg egy epitkezeseknel irodanak hasznalt kontenerbe.... hat vicces volt es hideg, de legalabb nem volt horkolas
so mar mindennke lehet orulni!!!!!
ma mosogepbe mosom a ruhaim, jo szaguan akarok beerni, mar egy honapja kezzel mosok, so az megse az igazi...
tomoren ennyi
majd jelentkezek
pusza nem is tudom honnan

2 megjegyzés:

  1. Olvasgattam, ilyen goldolatokat találtam:
    "Ha szerencsésnek érzed magad, az helyénvaló. Azzal mindenképpen beengeded azt, amire vágysz. Amikor szerencsét, vagy áldást, vagy megbecsülést vagy egyszerűen csak örömöt érzel, akkor beengeded mindazt, amit jónak tartasz.
    GéGé!
    Te egy óriási világban élsz, és sokan vannak, akik talán másként szeretnének bizonyos dolgokat, mint ahogy te szeretnéd. Nem győzhetsz meg mindenkit, hogy egyetértsen veled, nem is kényszeríthetsz és nem is semmisítheted meg mindazokat, akik nem értenek veled egyet. Az egyetlen út, ami az erőteljes örömteli élményhez vezethet téged, az az, hogy egyszer és mindenkorra eldöntöd, hogy te jól akarod magad érezni, bármi történjék is. És amikor gyakorolod a gondolataid átváltoztatását olyan dolgokra, amelyek már jó érzéssel töltenek el - akkor máris felfedezted az élet titkát."
    Szeretettel ölel azanyád. Nagyon büszke lehetsz magadra én is az vagyok Rád. Kívánom, hogy minden álmodhoz találd meg az utat és ilyen kitartással járd is végig.

    VálaszTörlés
  2. szia kedves pónikirálylány!
    most pótoltam be az elolvasandókat:P nagyon ügyes vagy! gratuálok!! és ha visszajöttél,megünnepljük a vastag és barna vádlidat:P
    puszi

    VálaszTörlés