2009. július 1., szerda

szuleimnek

ma vagy majd 2 orat beszelgettem Marival (az egyik, pesti noci, a masikat is Marinak hivjak, Pestrol ...hihi) nah de szoval jot dumaltunk , es utanna en meg setaltam 2 orat.
nah szoval apa szokta mondani, hogy csak 18 eves korunkig tudott minket jol nevelni, mert utann aen tetkot hugi meg nyelvpiercinget csinaltatott...
de rajottem hogy milyen jo csaladba szulettem, ews remelem hogy erre hugiek is rajonnek...
szoval en jo ember lettem ,es nagyon koszonom , hogy beletrodtetek/ elfogadta"tok, hogy Gege lett belolem, es nem neveltetek belolem egy uncsi, majompopsi Gomori Gabit!!!!
Szo koszonom, hogy van tetkom, lehetett Pockom, motorozhatok, vizipipazhatok, van nyelvvizsgam, nagycsaladba nottem fel, a laptopom a mobilom, a nem mukodo szulinapi fenykepezom,es hogy falun lakunk, es paraszt lehetek, es hogy apu ekkora birtokot tudott osszehozni, es most nem kell vmi hivatalba mennem majd a kovetkezo 50 evre!!!!!!
Meg hogy megtamogatattok es kijohattem ide, mondjuk azert eddig is sejtettem ,hogy jo helyem van :)
So sok pussz az en majdnem pici familimnek otthon!!!
es amugy pussz a barataimnak is mert igy-vagy- ugy, mindneki hozza tett a jellemfejlodesemhez!!!!
Gege

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm!!! Megvallom jól esik elolvasni 5x,10x,. A szándék az mindig tiszta volt, őszinte és szeretetteljes. A lényeg nagyon szeretlek téged is és a többieket is akik még nem fogalmazták meg így a gondolataikat, mert nem volt meg ez a távolság, hogy ennyire fontos legyen kimondani.
    Szeretettel ölel azanyád és azapád is.

    VálaszTörlés
  2. ez tök szép gondolat volt gégé...még be is könnyeztem te jány:)GYere haza mer elég Gégétlenek vagyunk.A voltnak vége.jo volt majd mesélek.szombaton megyek Barcelonaba egy hétre rá itt vagyok majd kereslek és talk.hajrá hajrá.szercsi.csók:Lilla

    VálaszTörlés