2010. június 2., szerda

Hivatalosan is itt a nyár!!

Hát csak eljött a június is... De már május uccsó két estéjét is 25.-27° ban töltöttük, és május 31 én napközbe 27 fok volt, semmi szél...mint otthon a hőségriadóknál..... nagyon durva váltás volt a kellemes melegből perzselő nyár, klikk és szevasz.. sztem az égiek ráülhettek a kondi távirányítójára..... család mondta h otthon meg eső, koli és környéke is 17 fok..... ott valaki fenn nagyon jól szórakozhat... szegény lengyeljeimet meg kérdeztem h a repcsijük tud e vízen landolni,mert kb az egész országuk már egy összefüggő halastó... :(
So ideje kicsit komolyabban vennünk ezt a globális felmelgedés témát, mert jövőre Mo sivatag lesz utána meg egy jégkorszakra tippelek....
Nah de mivel június itt avizsga időszak kezdete.. tudom ti már kb be is fejezetétek... de itt mint jópárszor szidalmaztam már- a rendszer tárgyanként csak egy napot ad vizsgázni, így az első vizsgám: Agricultural and Rural Policy- mg és vidékfejlesztés politika egy adag EU alapismeretek , de legalább angolul... csak kicsit bírtam puskázni.... az első fele még úgy ment is ( 5 kifejtős.... próbálkoztam oda is józanparaszti ésszel hazudni amit bírtam....)
a másik felében meg elég kis menj-a-faszba-kérdéseket tett fel...de csak 4et... abból ugy 3ra írtam... so eléggé necces... és nem tűntek túl jóakaróknak, so asszem ezt buktam, de egyébként - és asszem ezt megértitek- a kicsi mégkinemnőttpöcsöm ki van a tanulással, komolyan elfelejtettem h kell, de nem is akarom már tudni, vagy újra megpróbálni... belefáradtam h mindenféle halálfelesleges cuccot seggeljek be egy fél délelőttre h aztán visszaböfögjem... MERT NEKEM ez jóóó???!!!!!
Hát erre az a nagyon morbid kolis szólás jutott eszembe h Huncutkodjál anyád temetésén!!!! De persze ők se beszélnek magyarul..so kár is nekik káromkodnom, de azért csendesen is utálom őket :( Hiányzik a szaros kis oktatási rendszerünk meg az 500000000 + 1 lehetőség a vizsgáknál... meg úgy általánosságban is
De itt jutok el a következő ponthoz... azaz pénteken megyek Barcelonába és talizok Ferivel Lillával meg Ágival 2 napot!!!! ami meg pláne tökre kolihangulatú lesz :) jjajjjjjaaaajjaajj de hiányzik a kis foscsi szocreál C épületem!!!!
Persze lenne vizsgám is pénteken , de hát szóltam h haza kell menjek az ORSZÁGOMBA ... EL.... MESSZEIRE... so majd ha visszajötttem kell másik időpont. Mondta h okés :)
So tegnap is elmenetünk a tengerpartra buliba... csak 3 nagyobb csoportosulást láttunk... de hát 30 fokba, vagy 20 fokos tengervízzel, hülye az a ki nem ott bulizik... so evés , ivás pancsi volt, aztán át verődtünk egy nagyobb bandához... sose hinnétek... MÉG TÖBB LENGYEL!!!! so asszem a populáció felét már ismeres... de legalábbis egy rokonát mindnekinek :P
Amúgy az alkalom h júni 1 a lengyel gyereknap.....
és mint kulcsfontosságú lenygel so megtanultam a Smurfettka, Gargamel és Klakijer- ez Törpilla, Hókuszpók és Sziamiaú :) csak h ti is okosodjatok!!!
Holnap még lesz egy ucsó gyakszim, iylen vizsga felkészítős, aztán Anikóval csapunk egy magyar délutnánt- Vuk, Indul a bakterház, A tanu... utánna megyek Barcába megint.... SO most megint el leszek tűnve, de most legalább tudjátok :)
Vasárnap jelentkezek!!!!
CSók és akinek még van jóóóó vizsgázást!!! Nagy kalappal!!!
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése