2010. június 7., hétfő

Fefe, Lilla, Ági- Barca megint :)- plusz vizsgák

szóval ott maradtam megint el hogy július 2.-án csüt este nem aludtam semmit , mert 2 kor indult a buszom Barcelonába.. ami röpke 5 és fél órás utazás volt- ebből mondjuk 3 "aludtam"- so 8ra már a városba voltam, 20 perc séta és TTÁÁÁDDDDÁÁÁÁÁ a főtéren Fefe, Lilla és Ági vigyorogtak rám!! Annyira jjjóóóó volt velük talizni!!! So persze még 9 előtt semmi nem volt nyitva így leültünk egy padra csacsogni...azaz miden fazságot összehordtunk a félévből ami esemény jellegű v vicces sztori volt majd kajáltunk és nyakunkba vettük a várost- vagyis ők már megnézték a kikötői felét kedden, meg szerdán leégették magukat Costa Bravan :)
So velem néztünk Sagrada Familiát, San Pau kórházat, meg a Gaudi épületeket meg söröztünk piknikeltünk meg dumáltunk és csináltunk sok sok fényképet, meg pihiztünk a kedvenc parkomba a nagyszökőkútnál.....és még többet dumáltunk...
Sok történés nem volt mert tényleg csak várost néztünk meg dumáltunk meg tengerpartot de annyira jóó volt csak magyarul beszélni meg olyan jó hangulatba volt az egész nap...
Aztán láttam a hosteljuk... hát gyönyörrrrűűűűűűű, kaksibb mint a jó öreg szocreál C koli, de legalább megtudtam nálluk fürcsizni :) aztán megkaptam az OTTHONI szuveníreket : KEKSZES-SÁRGABARACKOS BOCI CSOKI :) Sportszelet, ZABFALATOK ééééssssss Máté féle ajándék szívének minden szeretetével egy 2 decis KEVERT!!!! Csak a 8-as emlékére :P KÖSZI SRÁCOK!!!!!!!! meghagyom a legszarabb vizsgám után :P
Aztán alvás majd másnap a Güell Parkot jártuk be de vagy 50 °volt plussz szegéyn Lillának nagyon Áginak meg csak kicsit volt már széjjel járva a lába so ott körbe néztünk aztán meg irány a tengerpart megint:) Aztán kajcsi.. jah mind 2 nap egy akkora jó olasz pizzériába ettünk akkora jóóó vékonytésztátjú pizzát hogy csak nah
:D Este elmentünk megnézni a Múzeum előtti nagy szőkőkutas fény meg víz meg látvány showt.... Aztán kb hullla fáradak voltunk, so alvás mert reggel a többieknek sajna 9kor ment a gépük, de wizzair Barcelonánál még nincs online chek-in so 2 órával előtte ott kell lenni plusz 20 perc út, so 6:20kor kellett kelniük ... nekem meg 10kor jött vissza buszom vasárnap (júni 6-án) So én még délelőtt felsétáltam az olimpiai stadionhoz aztán buszállomás és haza

Júni 2 hete:

Hétfőtől szerdáig tanulgatás mert 9én vizsga( Engineering processes- ami ilyen nagyon fizkás számolós- so nem hinném h meg van ;) sose tudtam se a fizikát se a matekot... ez van... aztán szerdán kicsi itthoni youtubos vbk-s parti .... majd megint tanulgatás mert most hétfőn volt a leggázabb vizsgám: taktanos termelés élettanos izéé :)
Nah de csütörtökön volt még egy pici tengerparti piknik Anikóval, Miával, Ilonával (lenygel ) meg egy új lánnyal Frederika ( német) ilyen jó kis beszélgetős vbk-zós lett az az este is :)
Szombaton meg Iza (exlakótárs )szülinapja volt so mentünk vissza az exlakásba bulizni egyet még több lengyellel ....de azért egész jól sikeült :)
So ez volt a hetem . A taktanos izére ha nagyon szeret talán megadja 2est- ami itt az 5 ös- és eddig a spanyolom van meg 5,17-tel :) hjihihihiihi so hivatalosan is tudom a nyelvet.
Viszont a másik angol tárgyamból az eu alapismeretes faszságból utál a tanár, legalábbis amelyik a félév másik felét tartotta, mert a 2 oldalas hazudásom az eu támogatási rendszerről 0.0 pontot adott.... so nem az h lehúzta a dogám.... hihetetlen de 0 kaptam rá, hogy baszná meg.. semmi diszkrimináció...legalább fél pont a nevemre meg h írtam 2 oldalt.... hülyemajompopsi... de a másik felére ami ugyan csak hazudás volt arra bezzeg 7est kaptam...ez a normális tanár, normális osztályozással.... So kicsit mérges voltam ám ...ááááá
Nah ennyit a vizsgáimról eddig, so most nincs sok történés tanulás filmezés meg főzőcskézés néha kicsi ivászat....
AKinek van még vizsgája örüljön h magyarul van és sok sikert hozzá aztán már csak 1 hó és találkozhatunk otthon :) csokinyuszi és legyetek rosszak !! Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése