2010. június 25., péntek

vizsgák meg San Juan :)

Kedden meg volt a husis vizsgám, és nagyon könnyű volt mindent értettem és tudtam...azért csak ért vmit a 4 év Gödöllőn :P
Mint tudhatjátok 6ost kaptam rá ( 10ből) so kicsit jobb mint a 2es otthon , de leszarom MEGVAN!!!! De ezt csak szerdán tudtam meg... de kedden így is elmentünk inni a partra, meg pucér esti fürdésre, és hajnal 3kor tök üres volt a strand kivéve minket meg egy magas fekete csávót aki a sötétből kirohant felkapta Anikó táskáját és elszaladt vele... ez ilyen KöszönjükEmese- a büdös-jó-Qva-anyád!!! So telefonja kulcsa és fényképezője pápááá :(
persze a rendőrök se tudtak semmit tenni, mert itt túl sok a magas vékony fekete tolvaj.... So ez volt a hét mélypontja, meg hogy még aznap leszakadhatott a nyakláncom- mert sose veszem le- de elhagytam a napocskás-holdacskás medálom amit anyutól kaptam 20. szülinapomra :(
Így a szerda reggel szomorúan kezdődött, de utánna kaptam a mailt, hoyg húsiból 6os taktanból meg 5-öst kaptam, azaz megvan a legminimum kreditem!!!! yyuuppiijjééé Nem kell visszafizetni az erasmus pénzt!
Plusz a debreceniek is írtak skypon h 30án majd várnak beszélgetni, azaz a SKYPOS MSC FELVÉTELIM IS VALÓSÁG!!! plusz szerdán volt Szent iván éj.. itt San Juan...
és vagy 5000 ember ivott és grillezett a parton a kis ( néha nNAGY!!) tűzeknél!!!
CSak a zene volt szar- pedig volt nagy színpad, így vártam volna vmi spanyol rock bandát v vmi koncertet..de csak tücctüccc ment, de a hangulat így is király volt!!!
Pláne hogy az összes itteni csajommal egy rakáson voltunk- végre- kb 3 hét óta...mindenki vizsgalázba meg kredit gyűjtésbe volt belegüzülve- Sztem a LEGJOBB ESTÉM VOLT ITT , mármint egész év alatt!!!
Persze mint másnap facebookon kiderült vagy 5 ismerőst megint kiraboltak.... cigópurdék... de hát már nem lehet mit csinálni....
NAH de ez a szerda akkor is egy JÓÓ nap volt!
Csütörtökön a tipikus buli utáni semmit tevés, főzés parton döglés uszkálás- nagyon jó meleg a víz- aztán meg este nyugi filmezős, Réka uccsó estéje volt, de mivel 5 -kor kellett kelniük, így nem vandálkodtunk :P
Ma meg Lipi bucsú bulija lesz, jah szerdán Malwinkáé volt :(
Mindenki megy haza..tisztára mint koli uccsó 2 hete, mikor csak fogynak az emberek... én meg itt maradok, de legalább Anikó is!!
So ma is bulizunk aztán hétvégén meg neki fogok a magyar felvételis tételeimet kidolgozni vagy legalább utána olvasni!!!
So szurkoljatok- amúgy még 3 spanyol vizsgám lesz- lehet h 4 ha az egyiket még most tudnám javítani ,nem kéne visszajönni szeptemberbe ...
Csokinyuszi legyetek rosszak és nem soká talizunk- asszem 3 hét!!
Gégé

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Épp most töltöttem fel a Valenciás képeket az iwiwemre, így megint végignéztem őket... Hát h is mondjam ... Köszi, h ott lehettem, fantasztikus volt :-) Csodás helyen vagy, szo csak így tovább élvezd a tengerpartot amíg teheted, mert otthon nem látsz ilyet ... Puszi és sok szerencsét továbbra is :-)

    VálaszTörlés