2010. június 20., vasárnap

júni 3 hete

Sziasztok még akik tényleg RENDSZERES OLVASÓIM vagytok!!
Bocsi de most rövid leszek... pedig 5 nap "eseményét" foglalom össze...
nincs nagy történés, so csak ilyen uncsi címet tudok adni....
17én reggel bementem megírni a mesterséges temékenyítés -szap.biosz szerű spanyolul vizsgám, amiről sajna azért maradtam le mert "otthon" voltam = azaz Feriékkel Barcelonába :) De a bácsi cuki volt- az egész netes anyag word-be volt fenn- so gyorsan tanultam :) Nem is... amúgy az előtte lévő 2 napon olvasgattam az anyagot, mert esett az eső elég sokat a hét elején, so megint vagyis még mindig filmezős vizsga időszakos a hangulat

Nah de a vizsgával csak az volt a gáz h igaz-hamis teszt volt, amibe a probléma ott volt h ha rosszul válaszoltok akkor az -1 pont... de hát nagyon kedves volt az első 10 percre magamra hagyott, de nem sokra mentem a tudományommal, mert nagyon a technikai oldalára vonatkoztak a kérdések.... so próbáltam fordigatni, de passz... plusz meg se mondta, hogy mekkorát buktam ,mert 40 i-h betűt nagyon nehéz kijavítani, so holnap mehetek az eredményemért....

Csütörtökön reggel fél 8kor landolt Réka Anikó barátnője és este 8ig aludt :) Vizsga után mi tengerpartouztunk, Réka aludt, Anikó meg tanult:) Aztán este meg Rékával volt egy 2 órás sétám, míg Anikó tanult... :S

Pénteken még Anikónak meg Marcinnak pénteken még volt vizsgája, így meg mert 3 szülinap volt a parton 4től piknikeltünk éjfélig - délelőtt csináltam még csokikrémes piskótát Mia szülinapjára meg vittünk vbk-t meg rágcsákat.... volt fürdés napozás, beszélgetés, meg esőbe üldögélés... de délután csak egy 10 percres csöpörgés volt so a délután szép volt; az este volt esős, olyan fél 10 után kezdett esni- akkor beültünk az étterem sor sátrai alá, de olyan éjfélre már meg is untuk az esőtt ( nem esett annyira, de azért eláztatott mindnent), a rágcsa is elfogyott meg hideg volt, so haza jöttünk Malwinkával, Anikó meg Réka is hazamentek aludni, aztán msn-en megbeszéltük h ez esik....és még mindig esik, so filmeztünk aztán alvás...

Szombat meg egész napos tengerparton pocak süttetés :) meg csináltam este rakott zöldséged rizses husis cuccot, Anikóék átjöttek, kajáltunk, megnézztünk 2 rész a Scarry Movie-ból, aztán lementünk mert utca bál volt.
Tipikus spanyolok.. béreltek aszatalokat hozták a akaját meg volt rendes színpad meg hangtechnika... so szólt az egész utcába.. azért is mentünk le... meg jobb zenéket nyomtak mint a clubbokba, so eltánciztunk vbk-ztunk aztán 5ig a játszótéren beszélgettünk :)
Ma meg mivel volt maradék így főzni nem kellett, so tanulás meg 2 órára azért csak kimentem a partra...
So majd kedden írok a vizsgám után- hús- ezt is nagyon meg kéne csinálni...
Szurkoljatok!!!!
Pá puszi és kitartást ha még nektek is van :) ha nem örüljetek magatoknak!!
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése