2010. május 1., szombat

Éljen május 1!!!!

Sziasztok mindenki!

Először is a papagájuk hazudósak... bár a magyar verebek se jobbak.... De hacsak nem szakad rám a bank a kicsikocsi ötlét megnemhatározott ideig elhalasztottuk... :)
De a gondolat már létezik, ami JÓÓ !!!
Igazából inkább április uccsó napja éljen, mivel szülinapozni voltunk, és sikerült egy picit sokat innom..bár nem csak nekem :) De nagyon jó buli, bár megint 90% csak lengyel, a szülinapos fiú Wojtek lengyel, így érhető.. meg amúgy is mindenütt ott vannak, már kezedek hozzá szokni, hogy a De donde eres?-honnan vagy?- kérdésre mindig Polonia.....
Aztán mentünk discózni, és sokáig tánciztam megint... nem is voltak olyan sokan.. és így tömegnyomor nélkül elég jól elszórakoztunk..lett egy kalapom is -fekete ezüst-nagyon menő... So jól zárult az este..csak a hazafele útra nem emlékszek..teleport, de Marcin mondta h végig angolul beszélgettem hozzá, s nem voltam annyira kész :P
Viszont ma kb csak aludtam ... a TENGERPARTON.. tudom sanyarú a sors, így még be is mentem úszni... aztán jött Bartek is, a többiek csak napoztak..pedig sztem már nagyon jóó a víz!! Aztán a napon megszáradni, hazajöttünk ebédet csinálni, mert nem vittünk piknikhez valót... így délután ilyen csendes filmezős volt :)
És aztán aludtam és aludtam és most hogy ébren vagyok, sztem megyek egy kört, mert most már az esti 18-20° állandósult :)
So éljen május egy, itt már nyár van..és a lakás is magyaridiótától mentes!!!
(azt még elmondom, csak tiszta legyen a kép, hogy mekkora kretén, hogy a gépe 9én megy innen, de mondta h lehet h átíratja későbbre mert meg akarja kapni a kaucióját-140 euró- de addig nem itt fog lakni, hanem fingomsincs hol, vagy mondta h lehet h couchsurfinggel...vagyis tuti h költi majd a pénzét...még itt lesz vagy másfél hétig, ha átíratja a repcsit... az már kb annyi pénzébe kerül, mint amit nem akar itt hagyni.... Szóval egy eszement zsugori faszkalap.... jáájjjj mekkora kretén... ilyen még Gödöllőn se járni, pedig ott aztán akad OLYAN meg annyi paraszt meg gépész, hogy nincs hiány... Nah de ez is tapasztalat...
So még azt se tudni h Lipi ideköltözik e, de azt meg nagyon szeretném :) Majd írok hogy mi lesz belőle...
Hát mára csak ennyi!! Remélem otthon is jön már a nyár!! :)
sok puszimuszi
Gégé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése