2010. május 18., kedd

Móni- Madrid megint..

május 10-én hétfőn még voltam olyan jó kislány, hogy bementem az óráimra- már az elsőn megtudtam h csak aznap délután van az uccsó gyak... amikor persze megy a gép, de mondták h a jegy 5 %-át adja..so sztem túlélek nélküle... meg amúgy is mindegy...
Aztán hazakocogtam, gyors fürcsi, fogtuk a cuccot és szaladás a metróra, azt épp elértük; becsekkoltunk, és aztán szóltak h gáz van a Madridi reptéren, de a gépünk előtt 10 perccel Madridba menő járatok még mehettek és Amszterdamba is indult , pedig az északabbra van- vulkán közel- de mind1, csak 2,5 órát késtünk... ami azért volt csak gáz, mert így Móni lekéste a hétfői meccseket, amire volt jegye. De azért bemetróztunk hogy legalább vmi olocsó helyen együnk... ami persze nem létezik, de 12 euróból feleztünk egy amúgy is kis menüt... de úgy elég volt...aztán körbe jártuk Madridot...... alulról... mert csak 2szer tévedtünk el a 10 metró között :)
így vagy éjfélig metrózgattunk, majd visszamentünk a reptérre aludni, mivel a vasúton 10 méterenként álltak security-s bácsik, so ott nem aludhattunk :( de a reptéren fel se tűntünk a sok másik csövizős-csomagon-alvós-emberke között :)
Úgy fél 8 körül keltünk fel végleg...amúgy se aludtunk mélyen.. de nem volt rossz, és olcsóóóó :)
Még hétfőn annyi volt h kajálás előtt egy csajszival leálltunk beszélgetni- tudott angolul meg spanyolul nyomtuk egy kicsit mi is, és ő segíett keresni hotelt.. de nagyon drága volt, de a hotelba adtak egy hostel címet, a csajszi meg csak nem vitt minket haza..pedig vagy 2 órát beszélgettünk.... so a lényeg hogy kedden lecsoszogtunk belvárosba a kapott címre :) 9 körül be is csekkoltunk, és 3 kölök épp ment haza, és a csaj rákérdezett h tudunk e angolul, mert ők most mennek, de a tenisztornán kaptak ingyen városnézőbusz jegyet és azt nekünk adja :) -szerdai program- Nah de 9kor felmentünk a csajszi mondta h egy fiú alszik fenn, de mondtuk h nem érdekel, csak a tusoló... Amúgy jó szoba volt 3 emeletes ágy és csak nekünk egy Wc egy tusoló a szobából nyílt :) ( ezért volt 20 euró...) nah de éhesebbek voltunk, mint büdösek, soledobtuk a cuccot és mentünk az első boltba. Vettük kétszersültet meg konzervzöldséget, gyümiket, meg Móni "suvenir" husit meg ilyen 2 napig jó kajákat és mentünk vissza, az első asztalnál leültünk kajolni, de aztán egy takarítónéni mondta h a 2.-on van a kajálda ( NEM konyha), so én lecuccoltam Móni meg ment tusolni, mert indulnia kellett a meccsre. Lent épp még elkaptam a reggeli végét, vagyis még dobtam egy tál müzlit és -gondoltam ennyi pénzért 2 reggeli is jár- so táskába ment muffin kis keksz, csomagolt kétszersült meg kislekvár meg egy "kölcsön" kanál Móninak, hogy tudjon konzervet enni - mait persze kidobattak vele a tenisz meccs beléptetőjénél- de ő is olyan magyar h akkor helyben lenyomott 2 muffint meg pár kekszet a zsebbe, így kell ezt csinálni!!! :)
So a zsákmánnyal felmentem elosztottuk és ő ment a tornára én meg tusolni, aztán az "inygen " városnéző túra a hostellal. Egy csávó jött még az én hostelemből, a többi világjáróval a főtér mellett gyűltünk és Paolo a vezetőnk 2 mondata, hogy a túra végén "LEHET " ám adni borravalót. De amúgy jó túra volt, kaptunk egy kis töris hátteret, meg megint besétáltam a belvárost, de jó volt, aztán olyan 3 körül befejeztük a fiúcska mondta ha tetszett olyan 5-10 eurót "szokás" adni... meg amúgy amennyire tetszett, hát én 4 eurót szántam rá... mert amúgy érdekes volt meg végig beszélte, aztán a csávóval -Julio- elmentünk kajálni.. nem volt jobb dolgom és a kanadai meg a másik német gyerek is összenőttek, so 2en mentünk tovább, meg mondtam h megyek majd Prado múzeumba, és Julio mondta h ő is szeretne, mert olyan múzeumba járós gyerek... So elkísértem kajálni, aztán Múzeumoztunk.. 9-ig... akkor zártak... nagyon jó szobrok voltak meg 5 millió szenvedő-jézus-kép, meg szűzek meg úgy fél millió tájkép, so kicsit uncsi, de a szobrokat tényleg szeretem..lenyűgözőek!!! De Julioval szépen végig sétálgattam / beszélgettünk meg a legérdekesebb/leghíresebb a Velázquez kép volt... Nah de este hétre kiderült h szobatársak vagyunk amúgy, so neki adtam a térképem, mert már nem bírtam tovább sétálni meg hideg volt- papucsba- ő meg ment még a parkot meg a pálmaházas vonat állomást megnézni. So hazafele átmentem egy könyvvásáron majd neteztem a hostelba míg Móni vissza nem ért, úgy fél 11-re, aztán megvacsiztunk és beszélgettünk az új szobatársainkkal - 2 francia csaj- másnap mentek USA-ba szörfözni.... valakinek jól megy...

de Julioval csak reggel találkoztam megint, mikor pakolt.. merthogy repült Kolumbiába, mivel mexikói. annyira jófej gyerek, akkora úttal a lábában, mivel Ausztráliában tanult 2 évig, és onnan megy most haza, MERT ERRE OLCSÓBB, mint Dél-Amerika fele- ott nagyon drága repülni, így először átugrott egy hónapra ÚJ-ZÉLANDRA!!!!! Majd onnan Indiába 5 hétig járt körbe, az összes jelentős várost, majd megint ugrott Londonba... Németországba látogatott pár haverját, majd Párizs, Barcelona és Madridba taliztunk, ő előttünk ért oda kedd reggel- ezért aludt- és szerdán már ment is. De nagyon összebarátkoztunk, jó volt így együtt tölteni a "szabadnapom" vele Madridba, amúgy 28 éves.

Nah de szerdán reggel összepakoltunk, a második ingyen reggelit is megettük meg "uzsit" is csomagoltunk megint... ennyi pénzért ezt tuti így gondolták ők is!! ;)
a cuccot a szálláson hagyhattuk, így mentünk sétálni, majd beváltottuk az ingyen jegyünk és buszoztunk vagy 3 órát megnéztünk volna még egy múzeumot..de szieszta idő volt, így nem vártuk meg a délutáni nyitást, hanem mentünk könnyvásárba, ahol találtam Móninak Forrest Gumpot spanyolul meg a Katedrális is megtaláltam, so 5 euróért lett 2 könyve..amiért itthon a fél fizuja elment volna- gondoltunk is rá h ebből kéne bizniszt csinálni (kicsit rongyos külföldi könyveket hazavinni és otthon 3-4szeres áron.. ami még mindig olcsó lenne az otthoniakhoz képest)
Nah de a busz után megnéztük még Don Quijotét, a Plaza de Espanán aztán koci a szállásra a csomagokért,majd metróra, majd reptér és Móni már haza is ment :(
Még annyi sztori maradt ki hoyg első esti metrózgatásunk alatt összefutottunk egy enyhén illumilát állapotú magyar bagázzsal, persze próbáltunk arrébb menni, dehát nem olyan nagy a peron, és persze ez az egyik fiúnak is feltünt hogy akkor röhögünk mi is amikor vmi faszságot mondanak magyarul, és a metrón addig kiabálták , hogy "Tegye fel a kezét aki magyar!! Tegye fel a kezét aki ÉRT magyarul! " hogy nem bírtuk tovább leplezni és mondtuk h okké mi is magyarok vagyunk, de a következőnél le is szálltunk :P De ezekkel- vagyis a 8 fős bandából 3 fiúval taliztunk a reptéren is, mert egyikük a ryanairnél dolgozik... én max 19 néztem amúgy, de gondolom amúgy vagy 25, a haverjai meg mentek haza ... Mónival egy gépen... remélem nem ültek mellé :)
Nah ez volt a 3 napom Madridban megint. Sajna az kimaradt hogy Manuval talizzak... dolgozott... Május 10-13.
CSokinyuszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése