2010. május 9., vasárnap

Móni- május első hete

Sziasztok, legkitartóbb olvasók :)
Hétfőn Móni jött, vagyis leszállt Barcelónába, én meg egész nap órán ültem... jó nap volt
Kedden még esett is reggel, de annyira jófej voltam h így is bementem a suliba, majd Móni írt h vonatra szállt és fél 3-ra ér ide, visszaírtam neki h jut el a lakásig mert hogy nekem is addig tartott az órám, de gond nélkül ide talált... So ebédeltünk, meg bezsélgettünk- gyorstalpaló otthoni pletyiből, meg kaptam ajándékot, hugomtól egy bocis mp3-t meg Andikától cd-t képekkel zenékkel meg receptekkel :) Köszi köszi KÖSZIII nektek :) Mivel eléggé le volt hűlve az idő így csak kicsit sétáltunk a parton :)
Szerdán 11 ig volt órám így Móni aludt meg netezett addig itthon, majd délután be a belvárosba, ahol elkaptak minket az utcán, és Móni persze leállt beszélgetni, és kiderült h a csajok hajmodelleket keresnek, mert hogy fodrász vizsgájuk lesz ,so beültünk "gyakorlásnak"... jobb lett mint vártam, és Móni nem hagyta magát , csak 1 cm-t vágtak neki meg az elejét megtépték, bár a csávó mindenáron lego fiugra frizurát akart neki csinálni.... :P ( én mivel még itt vok megyek jövő héten a festős szekcióra is... amúgy is ingyen van, meg már le is van nőve, so vagy 6 eurot megspóroltak...és a vörösön kívül kb bármilyen szín okké :)
Majd találtunk olcsó boltot, így vettünk 2 felsőt majd haza battyogtunk, este meg ilyen tipikus itthon iszogatós youtube party, bár tervbe volt h megyünk clubba de aztán mégse, jah mert hogy azt kihagytam hogy tudtunk talizni Krassy-val ő az egyik bulgár csajszi a Caminómról!!!! és itt nyaralt a barátnőjével, így vagy 2 órát sétáltunk és beszélgettünk együtt :) CSak aztán írt h mégse tudnak bulizni jönni,mert a barátnője szarul érezte magát, de így is jóó volt látni :)
Csütörtökön 1 órám volt délelőtt arra beült Móni is- mesterséges termékenyítés spanyolul :P Majd én ettünk egy salit és én menetem a gyakszimra, ő meg hazajött skypolni. Estére meg elmentünk a Múzeumokat körbe sétálni, ezután meg már aludtunk jó hosszú séta lett , kicsit kipurcantunk mire visszaértünk.
Péntek reggel Marcin ment Németbe, én meg reggel órára, így még elköszöntem tőle, majd Móni bejött a 2 órámra, húsgyak...és épp kóstolás volt :) amin kiderült h Móni nem érzi a keserű ízeket hihi
Délután ismét belváros, mert a csajokat is vittük volna ingyen hajvágásra, de nem vok ott senki, így megnéztük Kasia munka helyét meg leültünk egy Sangriára... akkora mázlink volt hoyg belefutottunk egy koncertbe vagy 15 xilofonos kölök meg dob trombita szinti...NAGYON NAGY VOLT... és a Thirrelt játszották Jackótól ... abszolút élmény:) Aztán jött Lipi Mia Hanka, viszont Kasianak lejárt a szünete , ő vissza ment dolgozni, mi meg vittük a csajokat is az leértékelésre, aztán mindneki ment haza, mert aznap Hankáéknál volt szülinapi buli, így csináltunk padlizsán krémes szenyákat meg vettünk bort és mentünk vissza. Hannah megmutatta hogy csinálunk sushit--jujj de szeretem- bár ez ilyen hamis sushi, mert nem nyershalas csak algás rizses cucc, de FFÍÍNOMM, meg volt beszélgetés ismerkedés, Mónit is mutattam befele a spanyoloknak, hadd gyakoroljon... aztán meg mentünk clubba... én tök jól eltánciztam, Móni szerint nagyon fos volt a zene.. pedig mondtam neki h ne számítson jóra... itt nincs 8as buli!!! :( De 4-kor zártak, kihajingáltak minket, így haza jöttünk.
Szombat az tipikus volt, 11ig alvás, aztán felpakoltunk és parton alvás, bár eléggé szeles volt így én 2 óra után hazajöttem ,merthogy úszni se lehetett- az esők miatt lehűlt a víz is- de Móni odapörkölte magát... itt ez könnyen megy :) Elméletileg cigány partyba mnetünk volna este, láttunk egy plakátot, közel volt a parton, de mikor odaértünk inkább rokker, alter meg mindenféle lerobbant emberkék voltak ott, és persze a 10es kezdés is elcsúszott olyan spanyolosan... fél 12-re mentünk és szar se volt még, így kiültünk a partra, ha már ott voltunk, Kasia tudott még egy bulit, így mikor már lehült az idő, úgy fél 1 fele átsétáltunk a másikra, de nem d'n'b volt, annak vmi alterabb (elbaszott) változata, so nem annyira teszett, Móni utálta ,Bartek az tök cukira itta magát, William is unta, Kasianak tetszett a zene, de mival max 15 en voltunk- mi 6an ebből- így jöttünk haza. :)
MA pedig indulok a partra mert Hanka szülinapja hivatalosan ma van, így pikniket szervezett :) Sajana a csokikrémet elcsesztem- vagyis Bartek, mert őt kértem tegnap h vegyen porcukrot, és vett 2 doboz édesítőt.. so nem úgy működött ahogy kellett volna, de improvizációs kézségem még mindig toppon- Marcintól loptam mazsit, bele a egy kis rumba a piskótát felkockázni... tejszínhab híjján, de Somlói a lá Gégé :)
Ugyis el fog fogyni amúgy , efelől kétségem sincs!! :)
Aztán holnap még bemék első 3 órára aztán irány Madrid, csütörtökön reggel haza, és mivel Bence is holnap jön Barcába, így szépen kértem hogy nézze azt a várost 3 napig :) Aztán már jöhet lefelé :)
úúú még így a végén Andikának jobbulást, és hiányoztok ám ti ott sokan, de márnem sok és megyek :)
Puusza
Gégé... aki már megtudja értetni magát spanyolul :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése